Ajokielto päättyy

kortiton

Ajokieltoni päättyy 29.2. ja kortti pitäisi saada takaisin. Mutta en tiedä miten toimia. Pitääkö tilata aika johonkin poliisiasemalle? Tietäisikö joku?

4

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muorinuori

Soittelepa lupapalveluun!
      Usein on parempi varata itselleen aika! Mutta senkin tarpeellisuus selviää paikkakuntakohtaisesti kun soittelet kansliaan.

Tosin, tämän vuoden (2016) alusta on tullut jotain muutoksia ja henkilölupien käsittely on siirtynyt Liikenteen turvallisuusvirasto Trafille. Trafin asiakaspalvelutehtävistä huolehtii Ajovarma Oy:n palvelupisteet. Mut soitapa vaikka polliisin lupapalveluun/kansliaan niin he kyllä tietävät miten ja milloin korttisi takaisin noudat.
      HUOMIO!
      Muista sitten kans hakea se!
      Nimittäin, jos ajelet ilman että sinulle on korttiasi virallisesti takaisin luovutettu, olet edelleen kortiton eli ajo-oikeudeton!

Muista kans elellä vastaisuudessa ihmisiksi!

• kortiton

Tuo mua harmittaa - jälkeenpäin sanotaa, että muista nyt sitte.
        Mä oon niin kamalan rangaistuksen kärsinyt, ettei kukaan uskoa. Sairastuin itse ja tyttäreni perhe ei halua nähdä minua. Tämän kanssa nyt elelen joka päivä syyllisyys mielessä

• sitäsaamitätilaa45
        kortiton kirjoitti:

Tuo mua harmittaa - jälkeenpäin sanotaa, että muista nyt sitte.
        Mä oon niin kamalan rangaistuksen kärsinyt, ettei kukaan uskoa. Sairastuin itse ja tyttäreni perhe ei halua nähdä minua. Tämän kanssa nyt elelen joka päivä syyllisyys mielessä

Taksit ovat sitä varten, että pääsee liikkeelle autolla mihin haluaa vaikka kuinka kännissä. Maksaako paljon? No verrattuna siihen paskaan mitä törkyratista seuraa niin halvemmaksi tulee ajaa cabilla vaikka Helsingistä Lappiin tai toisin päin. Rahakaan ei mene hukkaan, kun samalla työllistää jonkun suomalaisen. Jos ei ole taksiin varaa niin sitten pysyy himassaan juopottelemassa. Humalapäissään oman auton rattiin tarttumiseen ei yksinkertaisesti ole tekosyitä.

• viidestikortinnoutanut

Lampsit oman paikkakunnan kyttikselle ja kysyt ekalta virkailijalta että mistä saan kortin takas ku ajokielto on päättynyt ja se tutkii koneelta sun tiedot ja antaa kortin kouraan ja sillä selvä. sinne mitään aikoja tarvi varailla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      133
      3708
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      36
      2151
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      148
      2024
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      105
      1986
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1773
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1689
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      86
      1619
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      289
      1469
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1371
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      79
      1235
    Aihe