Työskentelen hakukoneoptimoinnin parissa, vietän talvea tällä hetkellä Espanjan lämmössä.
Minulla on pieni ongelma, sillä tarvitsen minun täytyy rekisteröidä .fi -verkkotunnuksia, en voi rekisteröidä sivuja loputtomiin omalla henkilötunnuksellani, joten tarvitsen ihmisiä jotka voisivat auttaa minua tässä asiassa.
Mitä sinä saat tästä
- 50€
- Jos saat ystäviäsi mukaan tähän, tienaat jokaisesta suosittelemastasi ystävästä ylimääräiset 25€.
Minä tarvitsen:
Suomalaisen henkilötunnuksen
Lisätietoa:
- Tietoja käytetään, VAIN ja AINOASTAAN verkkotunnusten rekisteröintiin, et tule ikinä kuulemaan näistä sivustoista, eikä sinulle lähetetä mitään eikä nimissäsi tehdä mitään.
Tienaa siis helpot 50€ jo tänään, tai mahdollisesti enemmän.
Mikäli kiinnostuit ota
(helppoja) Etätöitä tarjolla.
jasmintoskala
4
236
Vastaukset
- jasmintoskala
Yhteystiedot:
jasmintoskala@gmail.com - Minä.varoisin
Minusta tämä vaikuttaa äkkiseltään vedätykselle. Käsittääkseni ei ole mitään estettä rekisteröidä vaikka tuhatta domainia itselleen.
Sinä joka luovutat henkilötunnuksesi käyttöön voit saada laskun esim. domaineista tai palvelintilan vuokrasta itsellesi.
Jos asia on toisin, tämän ketjun aloittaja osaa varmasti perustella avoimesti mihin hän oikeasti käyttää ihmisten sotuja! - Apina16
apina16@suomi24.fi
- poliisitutkii
Tämä samainen mimmi asui viimeksi Kreikassa,laittoi minulle sähköpostiin tuon saman..
Täys vedätys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086