Milloin viimeksi ihastuit? :)
Ihastutko usein? :)
28
141
Vastaukset
Enpä ihastu, on siitä jo aikaa kun viimeksi ihastuin. Taitaa ml-arkistoista vielä löytyä jotain todistusaineistoksikin kelpaavaa, jos sellaista kaipaa.
Ihastuttavia ihmisluonteita ja persoonia kyllä aina välillä tapaa, joilla on hyväntuulinen olemus ja tervehdyttävän välitön asenne matkassaan.jazulin kirjoitti:
mesemies <3
http://www.suomi24.fi/profiili/laskin..väärinNiinpä näkyy. Onpa vuodet vierähtäneet nopeaan. :)
Silleen vakavammin vuosia sitten, meni myös ohi jo vuosia sitten.
- analyysini_tilanteesta
Noin viiden vuoden välein. Viimeisimmästä ihastumisesta on viitisen vuotta ja alkaa jo haalistua. Ei enää tunnu samalla lailla sydämen tykytystä, jos tavataan, uskoisin. Viimeksi vielä tuntui. Tosin tapaamme kerran, kaksi vuodessa. Ei pääse kyllästymään. Uusi ihastus nostaa varmaan kohta päätään. Parin vuoden, vuoden päästä? Sitten sekin taas menee ohi. En ala seukkailemaan ihastusteni kanssa, olen järki-ihmisiä :)
Melko harvoin, ja ovat vaikeasti löydettävissä, mutta tosi-ihastumiseni kestävät pitkään. Lyhyempi aika olisi käytännöllisempi ihmisikään suhteutettuna. Oikeastaan ne pitäisi laittaa suoraan laatikkoon "epärealistiset" :)
- Sönkkö_off
Ihastutko itsesi kaltaisiin betoniköriläisiin? :)
Sönkkö_off kirjoitti:
Ihastutko itsesi kaltaisiin betoniköriläisiin? :)
Ihastun tietenkin huippuälykkäisiin ja järkyttävän hyvännäköisiin. Vasta pitempiaikainen tutustuminen on osoittanut, että kyse ei ole taivaasta tipahtaneesta jumalasta, vaan ihan tavallisesta ihmisestä :)
- sanotaankonäin
Flirttailen usein, kiinnostun aika usein hetken ajaksi, ihastun harvoin ja rakastun vain oikeaan.
- Nainenkysyy
Oletko siis jo tavannut sen oikean vai mistä sitten tiedät rakastumisesta?
no jaa
- ziseI
Mitä tumma? :D
- rannanmaalari
Ihan siis koko ajan. Äskön just tulin kartsalta ja ihan taivaallisen kaunis ihminen tuli rapussa vastaan niin enkös ollut heti polvillani! Ja eilen! Jeesus mikä ilmestys, olin ihan ajaa ojaan kuule sen nähtyäni ja näin siitä sitte untakin koko yän, joten aamiaisella oli vähä ahistava olo ilman häntä.
Tää on niin kauheeta, mut näin se vaan o. En oikeastaan ihastu helpolla. Kohtaan mielelläni mielenkiintoisia ihmisiä ja viihdyn niiden seurassa. Edellisestä ihastumisesta on jo muutama vuosi.
Ihastun kerran viikossa, rakastuminen kerran kymmenessä vuodessa
- Hossi68
En kovinkaan usein ihastu, edellisestä kerrasta on monen monta vuotta aikaa.
- Sönkkö_off
Ihastuitko pappatunskaan?
- papinpoikanen
En edes tiedä mitä ihastuminen tarkoittaa. Sorry.
- jokapäivä2
oli ajatus välttää tätä siihen asti että löytyisi jotain kestävämpää joka ei heti juokse ensimmäiseen puhelinkioskiin
- mullameneekaikki
ei ole ulkonäkö-asia
15 vuotta sitten. Toivottavasti ei enää tarvitse. Se oli niin hermoja riipivä kokemus.
- Eräkettu
Joskus ala-asteella.
22 vuotta sitte.
En.
Viitisen vuotta sitten.- Sönkkö_off
Kuka palstalainen se oli?
- doktor_löööv1111----
Sönkkö_off kirjoitti:
Kuka palstalainen se oli?
.
"Wähis ja Ellu yhteen soppii, pannaan ne pussauskoppiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
har!11
.
- ex-morkkis
en ihastu koska se ei ole mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009