Olen 17-vuotias neitsyt ja nyt pari päivää ollut outo tunne vasemmalla alavatsassa lähellä lonkkaluuta ja vasen jalka puutuu. Se ei satu vaan vähän niinkuin jomottaa, välillä säteilee vasemmalle alaselkään. Mulla on myös parivuotta tullut joka päivä jonkun näköistä vuotoa, välillä haisee välillä ei ja menkat eivät koskaan ole olleet säännölliset (nytkin viimeksi tulleet joulukuussa). Pari viikkoa sitten mulla tuli viikon verran ruskeaa vuotoa, mutta se loppui. Tällä hetkellä tulee jotain limaista vuotoa ja mua pelottaa tosi paljon. Oon myös tosi väsynyt kokoajan. En kehtaa mennä lääkäriin tai kertoa edes äidille tästä. Kellään vastaavia kokemuksia? Voiko mulla olla kohdunkaulan syöpä ja kuolenko oikeesti näin nuorena?
Syöpä(kö)?
4
77
Vastaukset
- Nytpelottaa
Unohdin sanoa että tunne alavatsassa tuntuu vain kun makaan, kävellessä se ei tunnu.
- anniemestariampuja
Käypä hoito sivuilla ja terveyskirjaston sivuilla on asiallista tietoa ja hakeudu asiantuntijanpakeille vaivoinesi, eivät ne täällä netissä hoidu.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00067 - hoitoonmentävä
Kannattaa mennä lääkäriin. Oudot vuodot viittaavat tulehdukseen, jotka ovat melko yleisiä. Ne ovat hoidettavissa oikealla lääkityksellä.
Syöpä sen sijaan ei ole sinun ikäiselläsi todennäköinen, mutta jos olet ollut suojaamattomassa yhdynnässä, niin toki joku syövän esiaste voi löytyä. Sekin on hoidettavissa, mutta ilman lääkäriä se ei onnistu. - menelääkärille
Tuskin on syöpää, mutta mene lääkärille perustutkimuksiin.
Kipu voi johtua myös selästä.
Vuoto voi johtua mistä vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937