Joko on minkkien meno loukkuihin heikentynyt??
Mulla ainakin väheni ja kehittelin vähän uusia jippoja (mulle uusia). Tilasin ameriikan poijilta hajustetta mitä pannaan syötin tilalta loukkuihin ja näyttäsi, että meidän seudulta alkaa kohta jäljenjättäjät loppua. Tilasin useamman purkin ja nuo on sen verran riittoisia, että jos joku haluaa kokeilla voisin luopua sopuhintaan...
Löytyy kahdenlaista:
Ruokahajustetta ja rauhanen/kiima/ruokahajustetta.
Ainetta pannaan puolenkymmentä tippaa syötin päälle/ tilalle (ei tartte olla syöttiä välttämättä)pari kertaa kuussa ja keräillään väliajat minkin roppeja vähemmäksi...
Jos kiinnostaa laita sähköpostia petteri.maatta@luukku.com
Minkkihajusteita
Peetu
2
429
Vastaukset
- kimble
paljo pyydät purkista peetu???
- Haemaelainen
Ennenvanhaan loukut hajustettiin minkkitarhassa ja saaliin jälkeen käytettiin tapetun minkin hajurauhasia.
Nuoret minkit on niin uteliaita, että ne menee ilman syöttiäkin, varsinkin jos loukku on kaksiluukkuinen tai ns. "minkkilautalle" sijoitettu.
Tuore silakka oli paras aikoinani käyttämä hajuste ja kana veri oli toinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701