Minulla on työssäni alaisia ja suunnittelen työkalenteria. Saako execl :in tekemään seuraavaa? Olen tehnyt vuosikalenterin johon haluaisin näkymään työntekijän työpäivät mitä/missä kullonkin tekee. Tietystä päivästä no vaikka 15.5.2016 26 päivää eteenpäin työntekijä on tuotannossa minne asti työntekijä on työssä kiinni. Minulla on kalenterin päivämäärän viereinen solutyhjä missä haluaisin sen varattu merkinnän näkyvän.
Hankala asia selittäämutta jos joku tietonikkari saisi tästä kiinni ja osaisi kertoa miten sen voisi toteuttaa
Työkalenteri
hege52
2
213
Vastaukset
- värittäjä
Eikö sitä ajanjaksoa voisi vain yksinkertaisesti värittää, oma värikoodi eri töille. Jos nuo 26 päivää ovat työpäiviä (ei siis viikonloppuja mukana), niin käytä sitä TYÖPÄIVÄ()-funktiota laskemaan loppumisajankohta ja väritä päivät sinne asti.
- GreenRed
Ja värityksen saa Ehdollinen muotoilulla: esim jos sarakkeessa on "T" niin vihreä tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239