koulussa on helposti huomattavissa, käytöksessä ja oppimisessa. Lapsikin katkeroituu kun joutuu pelinappuloiksi, niin pahaa oloaan viskoo sitten muihin lapsiin ja häiriköivät tunnilla. Rauhattomuutta ja keksittymiskyvyttömiä. Voiko olla yhtenäisyyttä uusioperheenseen, ettei osata luottaa eikä arvostaa enää ketään kun itse saanut siivelleen? Kyllä se katkonaisuus ja irtonaisuus vaikuttaa lapsiin kun joutuvat sopeutumaan lähes pakosti kaikkeen uuteen. Aikuiset poääsee helpolla kun sysää ongelmat lapsiinsa.
Uusioperheenlapset
3
127
Vastaukset
- helppo.ratkaisu
Eronneille, joilla lapsia, lisävero kattamaan ylimääräisiä kustannuksia päiväkodeissa ja kouluissa. 3-4 % sopiva.
- SuositusSinulle
Et taida olla ihan viisas. Kumpikin , aloitus ja vastaus ovat sinun tekemisiäsi. Mene kuule lepäämään johonkin hoitolaan joksikin aikaa, tai pitemmäksikin. Hoitolassa laittavat lääkityksesi kuntoon ja terapia auttaa vainoharhoistasi pois pääsyä.
- helppo.ratkaisu
SuositusSinulle kirjoitti:
Et taida olla ihan viisas. Kumpikin , aloitus ja vastaus ovat sinun tekemisiäsi. Mene kuule lepäämään johonkin hoitolaan joksikin aikaa, tai pitemmäksikin. Hoitolassa laittavat lääkityksesi kuntoon ja terapia auttaa vainoharhoistasi pois pääsyä.
Lisäveroviesti oli minun, ensimmäinen viesti ei. Ihmettelen kirjoitustasi. Ajatteletko, että saat itsellesi vaikean keskustelun katkaistua aloittamalla törkeän solvaamisen? Noinko asiasi aina hoidat?
Olet takuuvarmasti eronnut 2-3 lapsen yh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823