Miten vanhempi nainen isketään 2?

Ihastunutpoika

Olen hyvin ihastunut erääseen naiseen yliopistolla, joka käy samaa kurssia kuin minä. Arvioisin, että nainen on minua muutaman vuoden vanhempi tai enemmänkin. Onneksi kihlasormusta ei kuitenkaan näy.

Viimeisillä luennoilla olemme hakeutuneet istumaan lähelle toisiamme. Minä olen tehnyt tämän kahdesti, hän kertaalleen. Emme ole ainakaan vielä puhuneet toisillemme, hän on vain kerran kiittänyt minua, mihin minä vastasin hymyllä.

Onko ideoita, miten isken kyseisen naisen, ellei hän ehdi iskeä ensin minua, mikä onnistuiskin heti. Jännittää hieman, koska nainen on minua vanhempi.

4

144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan_viattomasti

Kysyt vaan kahville/teelle.

• 4574574586865

Kannattaa kuitenkin muistaa, että näet häntä vielä tulevaisuudessa. Oletko valmis kohtaamaan hänet useaan otteeseen, jos käy niin ikävästi, että hän kieltäytyy?
      Sinun täytyy oikeasti välittää tuosta naisesta, koska tilanne on aivan toinen kuin jossain baarissa.
      Onnea.

• ehdottajasetä

Eikö olisi aika luontevaa ehdottaa ihan vilpittömästi luentojen välillä, että mentäskö kahville :)

• dorien123

Mene juttelemaan ja pyydä jonnekin kahvittelemaan, mutta varaudu kieltävään vastaukseen ja muista että näet häntä jatkossakin. Hän saattaa olla varattu siitäkin huolimatta ettei sormusta ole. Opettele olemaan sujut sen kanssa äläkä ala käyttäytyä oudosti sen jälkeen, vaan pysy tyynenä. Älä tee siitä isompaa juttua kuin mitä se on. Muut naiset huomaavat, ettet ole riippuvainen yhdestä naisesta ja saattavat kiinnostua. Tämäkin nainen saattoi vain kokeilla kuinka vakaa olet ihmisenä. Jos pystyt hallitsemaan itsesi vastoinkäymisessäkin hän saattaa kiinnostua uudestaan, tai sitten ei, mutta sun hommasi on hallita tilanne kävi miten tahansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe