Kysykää mitä vaan, vastaan kaikkeen rehellisesti. Kipeenä kun olen niin ei oo muutakaa tekemistä joten kysymyksii vaan tulemaan :) btw asialliset ois jees :D
kysykää 14v tytöltä 8)
21
97
Vastaukset
Missä asut
- kysymitävaanhihi
Keskisuomessa, jyväskylän lähellä
- nolikset11
ootko nolis?
- kysymitävaanhihi
Riippuu vähän millä tavalla.. ihan suht. asiallinen oon, mutta kyllä mullekkin sillontällön noloja juttua sattuu ja tapahtuu.. ja se on iha fine :)
Hankitko mopon XDDd
- kysymitävaanhihi
Skootterin oon jo hankkinut :)
- SOX
Ookoo mitä noi muut kysyy...... Mut joo ootko ikinä ollu masentunu tai sairastanu muit vastaavii sairauksii? jos oot nii ootkonselvinny ja jos oot miten selvisit siitä? Ps. Oon itekki tyttö mut vähä nuorempi ku oon vast täyttämäs 14
- kysymitävaanhihi
Noh siis mulla ei itsellä ole masennusta ollut, mutta monilla kavereilla kyllä. Sekä omalla äitilläkin masennus. Kavereiden jaksaminen ja ajatus siitä että he luovuttaisivat, pelottaa tosi paljon ja oon yrittäny vaan auttaa ja olla tukena. Äidin masennuksen takia käyn kuraattorilla 2krt viikossa.
Pahinta on ettei kukaan koskaan tajua kysyä minulta miten jakselen, mutta ihan hyvin jakselen kaiken tämän keskellä. Kiitos asiallisesta kysymyksestä. :) - SOX
Juu ei tulis mieleenkään kysyy mitään asiatonta niinku tolla taitaa hyvinkin tulla
- Jujukiki
Mikä on sun hemoglobiini?
- Kysymitävaanhihi
Joku 90.. mulla siis on raudanpuute anemia.
- Roniniemi
Saanko pilluu
- homolis
Mikä on isoin kuppikoko?
- Plssss
Jos jätkä on astetta pyöreempi haitaakose jos luonne on ok?
- kysymitävaanhihi
Ei todellakaan haittaa! Kaikki tytöt ei kato ulkonäköä. Suurin osa tykkää siitä että sanoo kaikkee söpöö ja on vaan siinä vierellä ja muuta :3
- nolikset11
Jos saisit naida hevosta, olisiko se valkopilkullinen vai kelta-puna ruudullinen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164