Tämä ei siis ole mikään provo,ja toivon oikeasti asiallisia vastauksia. Eli olemme 50 pariskunta. Miehelläni on normaali mittakaavaan nähden todella pieni penis....Eikä se enää sairauksien myötä aina itsestään kovetukkaan,vaan toisinaan joutuu mieheni turvautumaan pilleripurkkiin. No ei siinä mitään. Pää-asia kuitenkin,että haluja vielä kummallakin on. Silloin kun olimme nuorempia ja kropaltamme vetreempiä,niin asentoja oli helpompi löytää...mm lähetyssaarnaaja oli loistava kun itse sain vielä laitettua jalkani isännän olkapäälle...Mutta nyt tämäkin asento sattuu lonkkiin liikaa....Takaapäin ei oikein koskaan ole ottanut onnistuakseen,vaikka oma kroppani sen vielä sallisi! En halua mitään vastauksia,että lopettakaa sitten seksi kokonaan ...vaan vinkkejä millaisia asentoja voisi olla,jotka ei niin kroppaa kuormittaisi,ja sopii pienemmän varustuksenkin omaavalle.
Paras asento,pienen peniksen omaavalle seniorille
krillinen
3
358
Vastaukset
- ace1234
Ratsasta miehelläsi
- kokennuten
sama mietlä ratsasta miehellä niin kyllä se jäykistyy oikeesti itsestään
- lkjhg
asento sivuttain takaapäin, ja meillä kun vaimo ottaa kullin kunnolla suuhun ensin ei tarvi muita esileikkejä ja aina onnistuu. ja oletko aliarvioinut miehes juttua tai seisokki ongelmaa. siinä miehisyys kärsii, se ei ole koosta kiinni meillä kun vaimo laukee niin supistelee niin että sormikin tuntuu isolta, avoimuut keskustelua ja oman parin kanssa estot pois.kohta 60v
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738