Minulla on n.3mm rako etuhampaissa ja se vähän häiritsee minua. En kehtaa hymyillä hirveästi jne... Hampaat tuovat minulle vähän itsevarmuusongelmia. Mitä muut ovat tehneet asialle?
Etuhampaissa rako
4
109
Vastaukset
Mulla oli sama ongelma. Suomessa mun hampaitten oikominen olisi maksanut 4500-5500e. Menin Tallinnaan ja tällä hetkellä olen maksanut noin 1050e ja oikominen loppusuoralla. Ensi käynnillä laitetaan vielä alas raudat muutamaksi kuukaudeksi jotta saadaan purenta kohdilleen. Kannattaa ottaa selvää ja kysyä hinta-arvioita. Kuopiossa on eräs klinikka, josta saa arvion lähettämällä kuvan hampaistaan ja ne vastaa s-postiin. Ja toki kannattaa miettiä matkakuluja jos lähtee kauemmas asioimaan. Mun kohdalla Tallinna oli kaikin päin laskettuna edullisin vaihtoehto. Ja en edes asu Hesassa, matkaa mulla tulee sinne 150km suunta.
- nknjkbjk
helppo hoito
- aloituspostaajaj
no kerro mitenkä helppo?
- Odotat_turhaan
aloituspostaajaj kirjoitti:
no kerro mitenkä helppo?
Ei se kerro. Ei edes lue kysymystäsi. Kyseessä on palstan häirikkö joka heittelee asiattomia kommentteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021717
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401454
- 981420
- 781351
- 1181205
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741111- 691011
- 38982
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975