Äitini mun. En ollut kiitollinen, sanoin tökerösti kun ompelit minulle talvitakin matonkuteeksi lähetetyistä vaatekappaleista. Takin teko lopui siihen. En saanut ostovaatteita, kaikki päällepantava kaiveltiin niistä matonkude laatikoista. Silmäpakosukkahousutkin. Elämä oli sellaista kituuttamista. 14,5 v sanottiin sitten kotona äipän suulla, että isä ei jaksa elättää enää sinua. Lähdin siitä seuraavana pnä ehkä hyvästelemättä piikomaan ja sitä rataa. Nyt pääsin eläkkeelle. Äidille kiitos kaikista vuosista, samoin isälle. Molemmat ovat jo ajat sitten kuolleet, vanhoja vanhempia kun olivat.
Äitij a isä ja minä
Anskuliinimus
3
124
Vastaukset
- olethyvinvanha
Mitä tollane eläkeläinen tekee nuorten palstalla eiks sun pitäs suunnitella jo omii hautajaisiis
- seaskeinen
en ole vanha vaan nuori. sielun ikä ei elä kehon ikää.
- vuonnanelkytviis
Vanhukset taas asialla. EIkö sun pitäis olla ihmettelees ku ei ilmastonlämpenemistä tullutkaan?!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219