Galluppiaa

Nainen45v

Olen tälläinen markkinoille palannut 45 v nainen. En mikään timmi mimmi mutten mikään läskikään. Millaisesta miehet ikäluokassa 30-50v pitää suuseksiä ajatellen.? Nyt ajelen niin, että aika sileä muuten mutta häpykummun päällä karvoja. En oikein tunne täysin posliinia tyylikseni mutta mitä mieltä te miehet olette?a

8

211

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tippatouhu

Pieni kiitorata häpykummun päällä on bueno, useimmat tosin taitaa tykätä täysin porsliinista
      T:36v m

• Häpykarvoillekkin

Kyllä häpykarvat pitää olla ja juuri tuollainen kuulostaa aika herkulta, vesi kielellä nuolisin.

• HalukasKielimies75

Kyllä juuri tuollainen huulilta paljas ja päältä siistitty karvoitus on kaikkein paras!
      Tuntuu kiihoittavan seksikkäältä kun hyväilee kädellä niin että naisella on pikkuhousut jalassa, tuntee kun pillu kostuu naisen kiihoittuessa ihanasti ja samoin tuntee karvoituksen pikkuhoujen läpi! Nuollessa taas saa nuolla "puhdasta" mutta näkee houkuttelevan seksikkään karvoituksen häpykummun päällä...
      Voi kumpa saisin nuolla sinua... Loppuun asti ja monta kertaa!
      Tampereen seudulla vaikutan, 41-v. suomalainen mies, joka olisi yhden naisen ihanaa salaista seuraa vailla!

• PidänPosliinista

Oma miellipiteeni on että kummulla saa olla viivaa tai kolmioita kunhan nekin on hoidetut. Siitä alaspäin tai eteenpäin ei kaipaa karvoitusta.
      Paljas pimppi saa minulta suuren huomion ja lisää viipymää kielileikeissä.

• anal_sex_wanker

anaaliyhdyntää ei pillukarvat tai niiden puuttuminen haittaa.

• aatu567

Itse pidän aivan posliinista.silloin minusta pillu on kauneimmillaan ja sitä on ihanaa katsella,nussia,runkata,nuolla ja ihan kaikkea on vain silloin kiihottavampaa tehdä.

• kannatan_karvaista

Älä ajele pois, mulle paras on just sopivan karvainen...ei saa rehottaa muuta kuitenkin. Nuollessa voi suuhun joku karva eksyä mutta ei haittaa. No ei tarvii etsiä sopivaa kun kotona on.

• Niinkaunis

Täällä mies samaa mieltä, lyhyeksi siistitty miellyttää mikäli vielä tumma, musta aina parempi.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8043
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3717
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe