Olen tälläinen markkinoille palannut 45 v nainen. En mikään timmi mimmi mutten mikään läskikään. Millaisesta miehet ikäluokassa 30-50v pitää suuseksiä ajatellen.? Nyt ajelen niin, että aika sileä muuten mutta häpykummun päällä karvoja. En oikein tunne täysin posliinia tyylikseni mutta mitä mieltä te miehet olette?a
Galluppiaa
8
191
Vastaukset
- tippatouhu
Pieni kiitorata häpykummun päällä on bueno, useimmat tosin taitaa tykätä täysin porsliinista
T:36v m - Häpykarvoillekkin
Kyllä häpykarvat pitää olla ja juuri tuollainen kuulostaa aika herkulta, vesi kielellä nuolisin.
- HalukasKielimies75
Kyllä juuri tuollainen huulilta paljas ja päältä siistitty karvoitus on kaikkein paras!
Tuntuu kiihoittavan seksikkäältä kun hyväilee kädellä niin että naisella on pikkuhousut jalassa, tuntee kun pillu kostuu naisen kiihoittuessa ihanasti ja samoin tuntee karvoituksen pikkuhoujen läpi! Nuollessa taas saa nuolla "puhdasta" mutta näkee houkuttelevan seksikkään karvoituksen häpykummun päällä...
Voi kumpa saisin nuolla sinua... Loppuun asti ja monta kertaa!
Tampereen seudulla vaikutan, 41-v. suomalainen mies, joka olisi yhden naisen ihanaa salaista seuraa vailla! - PidänPosliinista
Oma miellipiteeni on että kummulla saa olla viivaa tai kolmioita kunhan nekin on hoidetut. Siitä alaspäin tai eteenpäin ei kaipaa karvoitusta.
Paljas pimppi saa minulta suuren huomion ja lisää viipymää kielileikeissä. - anal_sex_wanker
anaaliyhdyntää ei pillukarvat tai niiden puuttuminen haittaa.
- aatu567
Itse pidän aivan posliinista.silloin minusta pillu on kauneimmillaan ja sitä on ihanaa katsella,nussia,runkata,nuolla ja ihan kaikkea on vain silloin kiihottavampaa tehdä.
- kannatan_karvaista
Älä ajele pois, mulle paras on just sopivan karvainen...ei saa rehottaa muuta kuitenkin. Nuollessa voi suuhun joku karva eksyä mutta ei haittaa. No ei tarvii etsiä sopivaa kun kotona on.
- Niinkaunis
Täällä mies samaa mieltä, lyhyeksi siistitty miellyttää mikäli vielä tumma, musta aina parempi.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748