Olen 55 -vuotias heteronainen lähdössä kevättä aikaistamaan jonnekkin lämpimään. (Esim. Kanaria, turkki, kreikka ym). Olen savuton, mutta en kokonaan alkoholiton. Olen kielitaitoinen ja yksinkin matkustellut. Löytyisikö ketään suurinpiirtein samanikäistä naista matkaseuraksi. Juttukaveri olisi kuitenkin kiva vaikkapa kahviloihin, rantabaariin tai nähtävyyksiin. Asun Helsingissä, kohteesta ja ajankohdasta voisimme sopia yhdessä. teta58(@)suomi24.fi
55+ naiselle matkaseuraa
3
266
Vastaukset
- sirpukka-16
Hei!
Minulla tällä sivustolla haku "Matkaseuraa naisesta Teneriffalle".
Haku vielä voimassa, kohde voi olla muukin, muttei Turkki. Ajankohta matkalle joskus maaliskuussa. Jos kiinnostut meilaa. sp. lumikello@gmail.com - Reissua
Hei!
Olen samanikäinen ja -tapainen elikkä myös matkaseuraa vailla. Turkki ei kyllä kiinnosta mutta Kreikka vois olla hyvä juttu! Minulla on viikko17 lomaa elikkä se olis ainut mahdollinen ajankohta ja ainakin finmatkoilta löytyy pe/la lähtöjä aika kivasti. - vamosole
Kyllä kiinnostaa matkaseuraa aina. Olen suht sam henkinen.Melkolailla matkustanut mutta ei vielä tarpeeksi. Pääkaupunkiseudulla asun joten tavata voisi jossain vaiheessa.Viime vuonna olin Kuuba Peru ja pari yötä Kolumbiassakin. Nyt on Irlanti tänä vuonna.Olem
n kaikkiruokainen matkailun suhteen. Kirjoitteleppa vamosole55@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393