Luin juuri kuinka Unkarin pääministerin ottaa vastaa oikein itse Putin ja hymyilevätkin kuvassa, sillä ei ole väliä vaikka Unkari onkin Natomaa! Toki Venäjä on pudonut kauppakumppanina sijalta 2 sijalle 13, mutta nyt neuvottelevat jopa ydinvoima- ja kaasuhankinnoista. Mittes meitin Sipilä, ei saa tavata kuin Medvedevin. Miksi me ei oteta mallia Unkarista, miksi pelätään Natoa, ei Venäjä inhoa edes Unkaria!
Putin hyväksyy Unkarin Natomaana!
5
112
Vastaukset
- UnkariEiOle
Maantieteellisesti Venäjän turvallisuusvyöhykkeellä kuten Suomi on.
- Ei_kuulu_Putinille
Tuskin Unkarissa kysytään tai pohditaan hyväksyykö Putin Unkarin natojäsenyyttä tai muitakaan Unkarin tekemiä sopimuksia. Eiväthän ne Putinille kuulu tippaakaan. Unkari oli niin paljon fiksu, että ymmärsi liittyä Natoon ja EU:iin heti, kun se mahdollistui. Voipa verrata Ukrainaan, joka niin ei tehnyt.
Venäjälle olis helpompi jos Suomi Natossa. Tämä siksi, että ei tarvitsisi jahkailla, miten Suomen kanssa toimitaan, jos Natomaan kanssa jossain ongelmia. Venäjän sodassa olisi kaikki silloin vihollisia, nyt Putinia pohdituttaa kuinka Suomen kanssa taisteltaisiin, meillä kun yhteinen ja tosipitkä raja eli Suomi saattaisi ainakin hetkeksi lyödä jossainkohtia kiilan syvälle Venäjällä. Venäjä ei ihan pärjää raketeilla, meillä miehiä 200 000 vaikka yhteen pisteeseen ja USA:lta ilmatukea raketteja.
- ollaanrautakoronalla
Unkasi on moninverroin itsenäisempi Natoon nähden kuin Suomi konsanaan, nykyisten mielistelijöiden toimesta.
Miten meidän tulee toimia,- esitykset tulee Natolta. - voima.on.valuuttaa
Unkarilaiset ei nöyristele sen paremmin Venäjälle kuin pakoloisille. Putin kunnioittaa heitä äijinä toisin kuin suomalaisia mamuttajia jotka vaan kerjäävät hyväksyntää eivätkä uskalla laittaa hanttiin kellekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136