Olen työkokeilussa Kevan kautta. Kevan kuntoutustukea olen saanut jo n. 5 vuoden ajan. Nyt työkokeilusta on yli puolet (4 kk/6kk) suoritettu, ja havahduin siihen, että en ole varma olenko työkykyinen.
Olen jaksanut työni tehdä, mutta en palaudu siitä enää entiseen tapaan. Viikot ovat yhtä selviytymistä, kyse ei ole motivaation puutteesta, vaan siitä että päivän jälkeen suorastaan raahaudun kotiin, en jaksa siivota, en ulkoilla, makaan sohvalla television edessä. Toistan vielä, ettei kyse ole motivaation puutteesta, vaan siitä etten yksinkertaisesti fyysisesti jaksa.
Työelämästä olen ollut pois masennuksen takia ja tekemäni työt ovat "paperitöitä". Eivät siis kuormita fyysisesti.
Työvalmentajani ei enää korvaansa lotkauta, kuvitteli nähtäväsi pääsevänsä minusta eroon työkokeilupaikan löydettyä.
Onko kokemuksia, voidaanko kuntoutustukeani vielä jatkaa?
Entä voiko Keva myöntää minulle vielä toisen työkokeilun?
Omalla kohdallani ideaalia olisi, että saisin puolisen vuotta sulatella kokemaani ja mennä työkokeiluun vielä uudestaan. Mutta se on tosiaankin vain omaa haavettani..
Työkokeilun epäonnistuminen?
rauhanauhakauha
0
1365
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239