Hei! Olen nyt ostamassa el'm'ni ensimmäistä bb/cc voidetta ja olen googlaillut 3 tuntia asiasta. eli minulla on herkkä iho punastun helposti ja verisuoniakin näkyy. Joten ku nasiaa tutkin en ainakaan halua ostaa sitä maybellinen pure BB voidetta koska vaikka siinä on salisyylihappoa niin se ei miul sopisi koska siin on öljyjä ja SILIKOONIA!!! ELI MIKÄ tai mitä te käytätte? siis en ole allerkinen mutta sillain herkkä iho että joku hyvä ei liian paksu ei liian rasvainen mutta ei liian kuivakaan. ja kumpi on parempi BB vai CC voide? Mulla sekaiho pintakuiva mutta rasvottuu helposti välil. KIITOS KAIKILLE!!!
PARAS BB VOIDE- kuperoosa/herkälle IHOLLE ??
parasbbvaiccvoideko
1
126
Vastaukset
- tghjklö
Mitä vikaa öljyissä ja SILIKOONISSA on? Salisyylihappo taas ei herkälle iholle just käy. Paljonko tarvitset peittävyyttä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337