Pelitaitojen lisääminen

Varttunut

Olen pelannut sulkista vuosia,mutta edelleen olen liian hidas lähtemään ajoissa liikkeelle pallon perään. Mikä laji edesauttaisi tähän? Mikä auttaisi huonoon pelisilmään?

2

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bad-mint-on

Pelaamalla sitä pelisilmää kehitetään.... Sulis on vaan niin nopea reaktio laji.... Että on vaan oltava hereillä kokoajan ja menossa heti pallon perään kun on sen aika... Hetken kun mietit tai arvot... Hetki meni jo... ja pallo..

Itsekin olen pelannut jo vuosikymmeniä ja taidot on kasvaneet... ;) Viime vuosina olen sitten alkanut pelaamaan hieman sählyä ja se piristi suliksen pelaamista... Viime kesänä aloin vielä pyöräilemään ja jalka voimat parani.....

Monipuolisuus... Mitkä lajit sopivia, lienee sitten itsestä kiinni mikä sopii ja mistä pitää . Ehkä voisi ajatella että joku toinen mailapeli olisi sopiva ja toisena jotain fysiikkaa parantavaa...

• Sulisforlife

Voisit kokeilla kattoo jotain tutorialeja Youtubesta, että kuinka liikkua oikein, lyödä oikealla rotaatiolla, tehdä hyvä syöttö jne.
      Itse olen löytänyt ihan hyödyllisiäkin neuvoja jotka ovat auttaneet minua suliksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2766
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe