Miksi helvetissä 13 vuotiaat etsivät täältä "poika-/tyttöystävää" ei sen ikäinen ole vielä kypsä seurustelemaan ja jos vaikka olisikin niin 85prosenttia loppuu viim. 2vuodenpäästä... Koittakaa sitten kun olette vähemmän lapsellisia eikä kaikki halya vaan PANNA :DD... Kai meni jakeluun kaikille
13vuotiaat
4
<50
Vastaukset
...
En voi sanoi et netistä olis yleensäkää mitää järkee ettii tyttö-/poikaystävää, mutta paskat siitä. Jos joku täältä yrittää etsiä jonkun niin antaa etsiä.
"Ei ole kypsä seurustelemaan ja suhde loppuu joka tapauksessa" No pakkohan se on kokeilulla aloittaa, menee sitten seuraavalla kerralla ehkä paremmin.
"Kaikki haluu vaan panna" Kerro mistä helvetistä sä ton sit repäsit? Yritä joskus pysyy edes totuudessa..JuhVil kirjoitti:
Kröhömm... Mistäköhän... Et taida koskaan ollu törmännyt näihin nyky 03
kyl ne on tainnu pääasias olla 11-12 vuotiaita.
Mut joo, voit olla oikees.
- 131313
Tätä itsekkin olen ihmetellyt vaikka olenkin 13, turha sitä on kiirehtiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481