Jälleen kerran tuli tämä kysymys mieleeni asioidessani Viikissä olevan ison kaupan asiakastiskillä, luulisi että edes normaalit käytöstavat kuuluvat henkilökunnana tapoihin kuten mm. tervehtiminen jne? Tällä kertaa kyllä alussa "hei" tuli mutta ei sitten enään riittänyt sanoja sanoa "kiitos" tai "näkemiin". Kummallista, kokemukset eivät nyt vakuuta ja mietityttää että onko Prismoissa ammattitaitoista ja riittävästi koulutettua henkilökuntaa asiakaspalvelutehtävissä.
Prisman henkilökunnan puuttuvat käytöstavat.
halooHei
4
281
Vastaukset
- Vieteri_ukko
Älä märise pikkujutuista aikuinen ihminen.
- Niinmetsävastaa
Miten itse käyttäydyit? Ja jos naama on hapan, ei asiakaspalvelutapahtuma ole onnistunut kumminkaan päin. Vaan eihän kukaan naamalleen mitään voi, jos suupielet ovat jääneet pysyvästi alaspäin ja ääni on mariseva.
- Ylihilseenkö
Joillekkin tuo shoppailu näyttää olevan tarve sosiaalisiin kontakteihin.
Hoituiko se itse asia kuitenkin ammattitaidolla, saitko kysymääsi asiaan selvyyden? - halollaHei
Kuulostatte jo leipiintyneiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732835
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161600- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229