Tuleeko mieleen asiallisia ja hyviä ideoita, netissä töiden tekemiseen, lisäansioitten saamiseksi ? Moni sairas- ja kansaneläkeläinen, ottaisi sellaisia töitä mielellään vastaan, saa ehdottaa.
Eläkeläiselle lisäansioita nettitöistä ?
2
207
Vastaukset
- eiihanniinhelppoa
Veikkaan tuota melko turhaksi kysymykseksi, jos ei tiedä itse vastausta.
Eli jotakin suhteita pitäisi olla, että voisi kysyä joltakin niitä töitä.
Myyntitöitä voisi kyllä löytyä. - jokunimimerkki12345
Käsittäkseni kaikki tarjottu "nettityö" on pyramidityylistä huijausta.
Eli että "työnantaja" lupaa "koulutuksen" rahaa vastaan eli vinkit kuinka huijata muita. Sitten kun et itse saa sitä tehtyä, niin ei ole "työnantajan" vika.
Venäjällähän näyttää netti-trollina saavan tehdä töitä palkkaa vastaan.. Kait sekin on asiallisempaa kuin huohutuslinjat?
En ole törmännyt mihinkään oikeaan työhön, jota voisi tehdä esim. kotoa netin kautta vähän silloin tällöin. Varmasti kelpaisi eläkeläisten ja sairaseläkeläisten/lomalaisten lisäksi myös kotiäideille yms.
Jotkut aspa/myyntityöt tai ehkä haastattelutyöt, jotka kontaktoi ilta-aikoihin antaa tietääkseni mahdollisuuden vastata puheluihin kotoa, mutta tämä on mutua sen perusteella, että kerran minulle soitti illalla (nais)myyjä ja taustalta kuului vauvan ja koiran ääniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742922
- 642773
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241647
- 201590
- 191508
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249