Ducaton käynistysongelma

Ducatolainen

Vanha 1996 Ducato Diesel asuntoauton käynistysongelma. Lopetti yksinkertaisesti yht'äkkiä lähtemästä käyntiin. EDnnen erittäin varma käynistymään myös pakkasessa. Kaikki suodattimet ovat uusia, kuten polttoaine- ilma ym. Starttaa hyvin ja jakopää (uusi) on kohdallaan, mutta ei edes lupaa...

Mistä kannattaisi alkaa etsimään vikaa?? Kiitollinen vcastauksista piakkoin, ennenkuin asunatoautosesonki taas alkaa.

4

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ducatolainen2

Onko päässyt ilmaa syöttöpumppuun? Letku rikki, suodattimen vaihdon jälkeen jäänyt ilmaa järjestelmään jne.

Minulla on myös matkailuauto, Fiat Ducato 1.9TD 1996. Lähtee vähän huonosti käyntiin ja tuntuisi ettei käy aluksi kaikilla pytyillä. Noin 5 sek jälkeen kaikki pytyt mukana, mutta käy kylmänä aika kovilla kierroksilla ja lähtee todella kova dieselin terävä ääni. Noin 20km jälkeen kun moottori on lämmin niin kierrokset vähän tippuu ja ääni vaimenee hieman. Ei savuttele, eikä huohota. En ole vielä keksinyt syytä tähän.

• OkDucato

Oli sama juttu, mikä selvisi uusilla suuttimilla. Ensin yritin käyttää lisäaineita polttoaineessa. Parani hiukan, mutta tli hyvä vasta suuttimien vaihdon jälkeen.

• lavetille

Loppuun ajettu pommi, mökki kannatta siirtää trailerille!

• elliteval

Miten pommin voi ajaa loppuun? Lappeenrannassa oli huonokuntoisen näköisiä pommeja, vaikka niillä ei oltu ajettu.
        Trailerimökin saa helpommalla kun ostaa asuntovaunun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      29
      1131
    Aihe