On sitten nainen tai mies niin moniko pitää kumia/kumeja mukana tai vaatiiko sitä satunnaiselta tuttavuudelta. Itse olen pari kertaa yllättynyt kun nainen ei ole halunnut kumia ennen seksiä, suihin annan kyllä ottaa paljaalla ja nuolen myös itse mielelläni mutta itse aktissa haluan pitää kiinni terveydestä. Joillakin tuntuu vaan unohtuvan se pikku hiprakassa. Katsovat naiset sen miehen vastuuksi vai löytyykö myös naisita kyseitä tavaraa käsilaukusta. Kun lähden paanalle aina löytyy kukkarosta muutama, koskaan ei tiedä.
Moniko pitää mukana
Kumit_kehiin
2
164
Vastaukset
- kumiton
Mihin tarvitset tuollaisten naisten ja miesten lukumäärää? Kukaan ei voi tietää kuinka moni smalainnen pitää kumia/kumeja mukana. Puhumattakaan koko maailmassa.
En käytä kumia. Olen mieluummin ilman jos en voi luottaa naisen terveyteen. - KortsutKotona
Sinkkuna olessa minulla oli kondomeja kotona. Mukana en kuljettanut, kun ei minulla niin kiire ollut seksiin. Tosin muistan kerran itsekin olleeni seksissä vaikka kondomia ei siihen hätään löydetty. Sillä kertaa riitti että ehkäisy oli kunnossa. Urpoa toimintaa, mutta kiihottunut tila saattoi aivot narikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751296
- 1151119
- 681095
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12841- 33823