Olen suuntaamassa kaverin kanssa (molemmat 29 v.) Aurinkomatkojen pakettimatkalle Phuketin Patong Beachille, joten hotelli ja lennot on jo hommattuna. Suunnitelmissa on osallistua lomanmatkan aikana laitesukelluskurssille, kaikki muut lomasuunnitelmat ovat vielä avoinna.
Olisiko täällä joitakin muita samalle suunnalle menossa olevia, jotka haluaisivat hengailla isommalla porukalla?
Phuket (Patong Beach) 19.3.-3.4.2016
6
105
Vastaukset
- Kimpassa_hauskempaa
Pane viestiä don't tell maman ja Herculeksen porukoille. Saattavat olla kiinnostuneita jätkäporukoista muutenkin.
Reissuun on siis lähdössä kaksi naisihmistä, vaikka profiilikuva saattaakin muuhun viitata.
- thaimatkapukki
Onko tämä joku vitsi? Kuka nyt Thaimaassa haluaa olla missään tekemisissä SUOMALAISTEN naisten kanssa, niitähän mennään sinne karkuun!
Miehet nyt varmaan lähtevätkin suomalaisia naisia karkuun, mutta kai nyt sentään saa vaikkapa naisporukalla rannalla makailla. Vai onko Thaikku-lomat sallittuja vain miehille?
- etukenossa
Jaa... naisia siis. Olisin kyllä valmis lähtemään samaan reissuun. Kaksi naista ja minä Thaimaassa...sukelluspuvut... ja mitä muuta? Sopii mulle. En oo ikinä sukeltanu, enkä osaa edes uida, mutta pidän sitten iltaseuraa porukalla, siis kolmistaan. Laita s-posti niin sovitaan ajankohdista. Kaikki muu saa ollakin yllätystä. Pidetään mielessä; what happens on the road, it left to the road!
- StadinKurko
Savolaiset maailmaa valloittamassa. Nuijat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481