Otetaanko erä? ;).
17
161
Vastaukset
- hassujamuisteloita
Oli joskus pienempänä/lapsuudessa tuollainen, muistan. Lopulta siitä hävisi suurinosa noista pienistä palloista johonkin ja muistan senkin että se jossa tuo peli oli sellaisessa pahvisessa kotelossa, sekin oli niin kulunut että se hajoili kauttaaltaan.
- kielletytleikit
Leikitään tulitikuilla
- sairaanaOon
Ei jassa. Mää kato apatiiaan vaipuneena teijä pellaamista.
- nukkuujotaiteeskentelee
Ei kantsi. Unet on patemmat. Laulan sulle...% kalhun poikaa sailastaa häntää hellikäämme. Lääkkeehillää hoidelkaaa pientäää ystävääämme. Uniii paaras lääke on%
- Nukkumatinkainaloon
Näen unta leijuvista prosenteista ja numeroista. Pilkut vilisee silmissä.Yksi prosenttia, kaksi prosenttia, kolme prosentti, neljä prosenttia...kroooh, pyyyh, kroooh pyyyh....
- helmatpitenee
Euroboreja et ainaskaan luettele, sillä suunta on väärä. :(
- javäsynyt
Surullinen ukko olet
- Onni-on-kylläkin
Ihana kuu-ukko <3
- Hauskapeli
Otetaan vaan. Tykkäsin tuosta pelistä paljon lapsena :).
- nälkäinennainen
no tottahan toki;)
- Tuutänne
Onni oot söpis, tiesitkö sitä? Ikävä sinnuu.
- Luuletko
voittavasi?;)
- loistavapelaaja
Olet jo hävinnyt kuitenkin...:)
- Hyväääyötä
Hyvää yötä vaan, Onni mukana.
- Parasviidestä
voittakoon *smack*
- ex-morkkis
ehei häviäisin joten jätän väliin mutta voin katsoa teidän otteluita.
epävarmuus veriviholliseni. - hilmanhajatusiltaan
Otetaanko erä
vai keritäänkö lankakerä
kudotaan sydämen säde
missä ei pelaaminen päde
vaan yhteys aito
vai oletko maito
jälleenkerran
kuka kokisi oikean merran
ja oikean pelin
eikä ainaisen selin selin.....
*hymy yöhön*
aito kohtaaminen pelin
se johtaa eteenpäin
eikä selin selin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682421En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361789- 101624
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161535Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009