Mitä tarkottaa?

halukastietämäänettämitä

Eli olen mies/poika 17-vuotias ja näin viime yönä unen että:

Olin jossakin tapahtumassa ja huovutuskoukut olivat loppuneet :D niin lupasin lähteä hakemaan niite pyörällä kaupasta!
Sain kuulla joltain matkan varell, että kyseinen kauppa olisi muuttamassa eri tiloihin niin että sielä on nyt lopputyhjennys.
Kun pääsin kauppaan niin kaikki koukut olivat loppuneet ja huomasin seinällä jonkun listan missä kerrottiin että tänään kello 18 koko kauppa on ohi ja suljettu. Samalla esimies tulee morjenstamaan minua (siis olen ihan oikeassa elämässä menossa töihin kyseiseen ketjuun ja oli tuleva työesimies unessani). Hän esittelee minulle hänen uuden työntekijänsä jonkun about varmaan ikäiseni pojan ja meistä tulee heti ekassa kättelyssä parhaita kavereita. Huomaan heti että tämä poika on kuuro mutta se ei haittaa kun ymmärrän häntä koko ajan ilman mitään viittomankieltä tai muuta tulkintaa. Hän kertoo olevansa hollannista kotoisin mutta samaan aikaa kaikki kääntyy oudoksi. Hän näyttää jonkun lehden missä lukee että esimies on kidnapannu hänet hänen vaimonsa kanssa. Alkaa kauhea huuto sota mulla niiden kahden kanssa jonka jälkee tämä poika josta olin unessa saanut korvaamattoman kaverin hyppää ikkunasta alas tappaen itsensä. Tulen niin vihaseksi että kidutan ekakasi tätä miestä ja naista jonka jälkeen tiputan molemmat samasta ikkunasta kuolemaan. Sen jälkeen lähden sairaalaan päin katsomaan miten kaverini voi jos olisi siellä! Tähän päättyy uni. Toivottavasti joku sai selvää ja voisi kertoa että mitä tarkoitti...

2

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nou-hätä

Purku-uni. Jossa unesi käsittelee sisimpäsi tuntoja tulevan työpaikkasi suhteen. Vaikkakin ihan seko ;-D

• Unen kaupasta haemme usein asioita, joita tarvitsemme elääksemme tasapainoista elämää.. . Mutta sinun unesi kaupasta et niitä löytänyt.. Tämä voisi kuvata tilannetta jossa haluat toteuttaa omia sinulle tärkeitä juttujasi, mutta et löydä niihin keinoja.
      Toki kauppa unessa kuvaa myös ajatuksia tulevasta työpaikastasi..

Kaverisi tuo unen kuuro poika voisi kuvata myös sinua itseäsi, tuntuuko joskus siltä että suljet itsesi asioiden ulkopuolelle, koska pelkäät mitä muut sanovat tekemisistäsi.
      Unessasi ymmärsit tuota unen kuuroa kaveria ja hänestä tulee korvaamaton ystäväsi.

Ehkäpä unesi kertasi sitä, että luota itseesi ja tee asiat omalla tavallasi. Älä mieti liikaa mitä muut sinusta ajattelevat. Toteuta ne asiat, joista saat iloa ja jolla annat iloa myös muille.
      Varmaankin tuo taistelusi unessa kuuron kaverisi puolesta kertoo siitä että olet valmis puolustamaan omia oikeuksiasi ja omaa tapaasi elää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6976
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      688
      3039
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1300
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1275
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1160
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      210
      999
    Aihe