Minä ja moni tuntee että mitä varten teen töitä , olemme väsyneitä koko pakolais
hommaan.
Miksi pitää painaa töitä ja elättää nämä paska porukka?
Mitä varten teen töitä ?
3
92
Vastaukset
- jrjrjrj
Ja olet oikessa
- Hallitusleikkaa
Hallitus häärää.
Hallitus se suhtautuu nöyrästi leikkauksiin ja suopeasti maahanmuuttoon .Velkaantumisen taittaminen on välttämätöntä.Toimet ovat siis keskimääräisesti hyviä ja kohtuullisia. - hetikohta
Hallituksen pitää leikata kaikesta muusta mutta ei sen perusvelvollisuuksista eli hyvinvointipalveluista.
Bubjetti kaipaa täysremonttia.
Mitään uutta kustannuserää ei saa olla budjetissa ja nekin joita on otettu hoidettaviksi viime aikoina pitää peruuttaa.
Harjoitukset amerikkalaisten kanssa pitää perua ehdottomasti. Ei meille sotimista tänne kaivata.
Jos tämä hallitus ei saa asioita tehdyksi pitää vaihtaa sellaiseen hallitukseen joka saa.
HETI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294