Voiko issikan viedä normitallille?

bluuu

Eli pitääkö issikalla olla välttämättä issikkakavereita? Vai kelpaako vaikka pihatossa asuvat ponit? Myytäviä issikoita kun olisi tarjolla, mutta tallipaikkoja issikkatalleilla ei.

9

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietenkin123

Tietysti voi!

• plö

Miten sitten ajattelit esimerkiksi puoliverisen ja suomenhevosen tulevan toimeen XD
        Ethän ole hankkimassa hevosta tai eihän sinulla jo ole sellaista, ne nimittäin eivät kuulu tyhjäpäille XD

• issikatonihania

Tottakai voi!

• gklöä

Voi olla tottakai, mutta jos laumaan kuuluu esim. 2 issikkaa ja 1 shettis niin parhaiten yleensä issikat tulevat toimeen. Shettiskin siinä mukana hyvin menee. Kuitenkin issikka ystävystyy helposti kaikkien kanssa :)

• eipahatar

kysyttiinkö kysymyksessä että voiko olla laumassa missä on kaks issikkaa ja shettis?? jos on kolme pyörää ja kaksi mopoa niin ottaako pojat alleen mopot vai ottaako toinen pyörän, toinen mopon?

• eeiiiijuma

ei jumalautaaahhhhhh.. siis et voi olla tosissas??

• hiohoihirnuuhän

ei kun issikka on sen verran rasisti,saattaa antaa monoa muun rotuisille. ja syö niiden ruoat. ees puoliks issikka ei kelpaa. sitä pilkataan ja ivataan. oon kuullu ihan kivityksestäkin. en siis suosittele viemään. ja sulle, pysy vielä keppiheppoloissa??!! kaikkien hyväks..

• 1ssu

tietysti voi .sehän on selvä.hoopo kysymys.eihän ole talleja jossa on vain suokkeja, ainakaan yleensä.höpsö kysymys.meidänkin nykyisellä tallilla oli yks issikka.

• 1ssu

lapsellinen kysymys.olen ennakkotiedoista poiketen täällä viimeistä päivää tänään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      85
      3141
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3003
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1792
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1691
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1681
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1316
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    Aihe