Minne retkelle?

Tinde

Olen menossa maaliskuussa Prahaan muutamaksi päiväksi? Kannaittaisko ollenkaan mennä johki lähiympäristöön tsekkailemaan maisemia, onko lähellä jotain kivaa pikkukaupunkia tai jotain?

Sitten onko siellä jokin taidekeskittymää grafiikkaa tai muuta sellaista olisi kiva hankkia jos saa suht edullisesti.

Entä niitä myyräjuttuja, mistähän niitä saisi (vaikka kuvia seinille lapsille tai muuta)?

Onko siellä ns. vanhojen tavaroisen kauppoja tai antiikkikirppiksia?

Kerro jokin kiva ruokapaikka?

KIITOS!

2

649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prahaan!!

Kutna hora (käy siellä jos aikaa). Hieno paikka. Sijatsee Prahasta muutaman kymmenen kilometrin päässä.
      "Myyrä juttuja" löydät varmasti kaupungilta mistä vain. Ainakin itse törmäsin näihin tuotteisiin kaupoissa, joissa oli turisteille tarkoitettuja matkamuistoja. Esim aivan Kaarlen sillan vieressä Vanhan kaupungin puolella oli kauppa, josta itse ostin näitä myyräjuttuja..

Kivoja ruokapaikkoja on joka puolella. :)

• Ode

Jos noin lyhyen reissun Prahaan heittää, niin mielestäni ei välttämättä kannata yhtä päivää kuluttaa retkeen. Prahassa kun sitä näkemistä riittää. Retkistä ja ravintoloistakin saat lisätietoa esim. osoitteesta opisto.alkio.fi/~osarvela.

Myyrä on tsekiksi Krtek ja tulee varmasti vastaan jokapuolella. Kannattaa silti ostaa myyrän fanituotteet lelukaupasta tai tavaratalosta, jolloin maksaa vähemmän kuin varsinaisissa turistipuodeissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1450
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      99
      1164
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe