Tahdon pesääni unille ;).
http://assets.inhabitat.com/wp-content/blogs.dir/1/files/2012/03/OGE-Birdsnest-02-537x402.jpg
Olen väsynyt nainen!
18
147
Vastaukset
- Jatkoja
Hauskaa iltaa Onnille. :D
- Pehmeännäköistä
Kivan näköinen pesä sulla. Pienet unet kummasti piristää :).
- torkkupeitonalla
otin torkut päivällä ja kummasti se piristikin
- ex-morkkis
en yhtään ihmettele, on sellainen vuoden aika
ja todella ihana pesä. - selittäänaismaisetviesti
Onni on siis nainen, niinpä tietysti.
- Nainentäälläkin
Tuonne mukaasi tahtoisin. Se oli sitten sinun ajatus ;)
- junankuljettama
Ja lappiinkin?
- Minnevaanikinä
No miksei sinnekin
- taiainavoitahtoa
Minäkin olisin väsynyt..ja tahtoisin jos voisin...:)
- elluhallob
Onni
Mee nukkuun
Sänkyyn (*_*)
Sillä lähtee.. - palstan_kielipoliisi
Olet siis väsynyt nainen?
Jos taas haluat kohdistaa viestisi naiselle ja kertoa että olet väsynyt, niin pitäisi kirjoittaa pilkun kanssa: "Olen väsynyt, nainen".
Ehkä selvintä olisi kuitenkin seuraava muotoilu: "Nainen, olen väsynyt".- Onnittelut
löysit miljoonien kirjoitusvirheiden joukosta yhden puuttuvan pilkun ;).
Olet varmasti ylpeä itsestäsi? - onkoonninainen
Onnittelut kirjoitti:
löysit miljoonien kirjoitusvirheiden joukosta yhden puuttuvan pilkun ;).
Olet varmasti ylpeä itsestäsi?Mitä luulet että Onni sitten tarkoitti?
- puuttuvapilkku
Minä taas löysin valopilkkuni miljoonien joukosta. Mennäänkö nukkumaan?
- onniontyhmä
Onni on tyhmä, ja kuten sanoikin on myös nainen. ja jos ei olisikaan nainen, on hyvin akkamainen kaikissa jutuissaan.. Ja toi profiilikuva on suorastaan kuvottava.
- hilmanhajatusiltaan
Yhden ainoan matkan
haluaa virta tehdä
solista lehdossa
ja pisara saapuu valtamereen
joka on matka
joka vie syvälle sisimpään
kuten se olisi pitkälle
maailmaan
ja syvin sisin
on rakkauden koti
*hymy halit*- hilmalle
Oletko jotenkin riippuvainen Onnista vai miksi et tee koskaan omia aloituksia? Runoilet vain vastauksena Onnille.
- HyväOnni
Miltähän se tuntuu asettaa itsensä alttiiksi arvostelulle ja kirjoittaa nimimerkillä. Arvostan paljon Onnia. Joka kerta kun hän kirjoittaa, joku arvostelee ja silti hän jaksaa laittaa jotain kivaa iloksi muille. Paljon rakkautta Onnille ja hyvää yötä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.27211109Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4123117Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei931768- 821575
- 671464
- 861046
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411001Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73917Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21873Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e252858