Hei, ehkä tämä nyt eksyi väärälle palstalle mutta siitä viis. Elikkäs ketä kaikkia liittymässä helsingin nuorten sateenkaari viikolle? Itse olen aikomassa mutta katsotaan. Nuorten prideen oon ainakin osalistumassa. Itse en edusta mitään seksuaali vähemmistöä. Ja omasta mielestä se että hallitus vetää takaisin tasa-arvosen avioliitto lain on ny jotenki hämmentävää. Ei homoissa tai lesboissa tai mitä näitä ny riittää, pointtina on se että heitä ei pitäisi syrjiä vaan jonkun seksuaalisuuden takia. Sama asia ku heteroita syrjittäis.
Nuorten pride 2016
Ihmisoikeudet
5
61
Vastaukset
- lepakko.kommentoi
Samaa mieltä. Yhtä hyvin vois ruveta heteroita syrjimään.
Ite katon asiaa sillee, että se ei oo mun ongelmani, eikä se mua kiinnosta. Ei homoja varmaan kiinnosta mun elämä, eikä mua kiinnosta niiden. En aio vastustaa, mut miks kukaan, jota asia ei koske, jaksaa vaivautua?
- nolikset11
Homoja, hyi. Menkää puutinin kaa homoilee se tykkää pikkupojist
swervin'
Enmä bihqa homoja en vaa tykkää niistä.... Lesboista ei oo haittaa niitä kattoo mielellään :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481