olen huomannut, että tässä muutaman päivän sisällä alapäähäni on muodostunut muutamia kipeitä ja kovia paiseita. Kävin eilen lääkärissä ja lääkäri sanoi niitä joksikin märkäpaiseiksi, jotka suurin osa on puhjennut. Vessassa käynti, suihkussa oleminen, istuminen, kävelyja asennon vaihto tekevät todella kipeää.
lääkäri antoi jonkinlaista tulehtuneelle alueelle sopivaa rasvaa, jota laitan vessassa käyntiä varten.
nyt olen huomannut, että alapää alue on alkanut haisemaan ja jonkinlaista eritettä on tullut. Suihkussa kipu on todella vihlovaa, joten yritän välttää siellä olemista.
onko muilla ollut tälläisestä kokemusta? voiko kyseessä olla jokinlainen sukupuolitauti? olen menossa testeihin piakkoin.
alapäässä paiseita
stressaaantunut
2
122
Vastaukset
- huijuijui
Hirvittävää!
- tätiterkka
Kyllä sinulla voi olla sukupuolitauti. Klamydia? Kannattaa käydä testeissä ja PIAN. Muista nyt kondomin käyttö jatkossa(varsinkin jos partnerit vaihtuu). Suihkuttele lämpimällä vedellä alapäätäsi eläkä harrasta seksiä kun paiseet alkaa aueta.Jos nousee kova kuume mene päivystykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738