Paljon kaloja

kiharainen

Mitähän kalat tietävät unessa? Olin tekemässä kalakeittoa. Tiskialtaassa oli paljon muikkuja. Kysyin pojaltani, ovatko ne siivottuja. Olivat. Ajattelin unessa, että jätän tämän keiton tähän kiehumaan ja käyn asioilla. KUn tulin kotiin, keittoa oli jo syöty melkein kokonaan. Tiskialtaassa oli edelleen kaloja. Muistan ajatelleeni, ettei noita kyllä jakseta syödä ja niitä riittää myös paistettavaksi.

Muutenkin nämä eläimet ovat alkaneet tunkeuta uneeni. Pari yötä sitten muistan nähneeni unta, jossa oli viisi sutta. Sudet jahtasivat ja etsivät jotain. Ne eivät olleet äkäisiä ja mielestäni ne eivät olleet minun perässäni. Muistan nähneeni unessa, kuinka ne kävelivät talvisessa metsässä kierrellen pienten männyntaimien keskellä etsien jotain. Seurasin sitä jotenkin sivusta enkä itse ollut osallisena.

5

733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unessa kokkaaminen voisi kertoa siitä, että palvelemalla muita teet itsesi tarpeelliseksi ja muut tulevat sinusta riippuvaisiksi. Kertoo myös siitä että olet ns. huolehtija tyypiltäsi. Haluat että sinua rakastetaan tekojesi ansiosta.
      Ehkäpä passaat perhettäsi toisinaan vähän liikaakin..

Unessa kalan valmistaminen voisi myös kertoa siitä , että kypsyttelet jotain asiaa mielessäsi ja mietit miten sen voisit parhaiten kertoa muille, asia voisi liittyä esim. omiin tunteisiin, joita et ole pystynyt ilmaisemaan vapaasti..

Unen susilauma voi kuvata perheyhteisöä, perheessänne tapahtuu jonkinlaista uudelleen järjestymistä (etsinnän kautta)

• abborrex

Kannattaa lähtee pilkille ja ottaa koirat mukaan.

• ropisee

Kalat tietävät aina sadetta :)

• kalak

"Kalansaaliisi" on hyvä. Sitähän kalat usein symboloivat, ja tuossa sunkin unessa saamasi kalat valmistetaan ruoaksi joka kelpaa, ensin keittoon, ja sitten jää vielä paistettavaksi.

Elävät vedessä uivat kalat symboloivat usein unissa unimaailman elämää osuvasti.

• töött

Verkoilla kalastetut kalat varallisuutesi lisäämistä, onkimalla saadut - hintsusti niukempia oloja, kattilan näkeminen - joku ystäväsi tuottanut sinulle murhetta ja alakuloisuutta
      - kalasaaliksen näkeminen unessa tietää sadetta ja ilmanmuutoksia
      ja että helposti voit joutua jonkun petollisen ystävän pauloihin
      - että ainakin heikkoja jäitä kantsii varoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6435
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      656
      2737
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1229
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1175
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      90
      1160
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1103
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1090
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      280
      1084
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      71
      985
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      229