Aijai, tämä se on elämää. Kohta ajelen taas Audilla (A6) kotiin etätöistä, josa odottavat kaunis vaimo (PPV), mukavat lapset ja rotukoira (Suomen Pystykoira).
Ensin pientä välipalaa, jonka tiukkapyllyinen PPV on laittanut. Uuniin (Nunnauuni) tulet, vähän XO:ta lisälämmikkeeksi ja pari tuntia rentoutumista. Sitten grillille (Weber 8-polttiminen), kunnolla sytytysnestettä sisään ja halkopinon välistä lisää XO:ta. Kasslerit sisään ja nautitaan sisällä tietenkin, ulkoterassilla on vielä kylmä vaikka infrapunalämmitin lämmittääkin mukavasti.
Illalla sitten saunaan, ja kun lapset ovat nukkumassa, mennään tietty PPV:n kanssa taljalle (Suomen-Lammas) takan eteen, lopun saatte arvata.
Mites kerrostalossa? Nakkeja ja ranskalaisia vuokraisännän ostamaan uuniin, Pirkka-kaljaa päälle ja piereskelyä vakosamettisoffalla? Naapuri oksentaa postiluukusta sisään ja toisessa kilkutetaan Michael Aaronin pianokoulua kolmatta tuntia putkeen. Saunaan mennään tietysti vuorolla, tiistaina tasan kello 15:45, ja siellä on taas Repalla, Mehmetillä ja Pirrellä mennyt pitkäksi saunominen, junassa mennään huhhuh.
Fiksu asuu OK-talossa. Kolhooseissa asuu pudokkaita.
Terveiset OK-talosta /OK-vuorineuvos
OK-vuorineuvos
2
93
Vastaukset
- kusetkiukaalle
Kyllä olen sitten kade sulle, kun menee noin hyvin. Pieni kkorjaus edelliseen, ettei kaupan olutta ole varaa juoda kun korvauspäivänä. Muu aika vedetään hiivakiljua, mitä onkin aina muutama saavi pulputtamassa vessassa. Suihkuun ei niiden takia mahdu, mutta onneks tiistaisin on lenkkisauna missä naapurin penan kanssa lauletaan aina aamuun asti.
- vanhaa_ja_väsynyttä
Ei ihme että sinut naurettiin ulos "Asuntojen hinnat" palstalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738