Mulla on lihava tyttö. Tyttö on 12-vuotias, pituutta on n.160cm ja painoa 84kg. Se on vähän läski, mutta itsehän minä sitä olen lihottanut. Terveystarkastuksessa terkkari kirjoitti lappuun lievä ylipaino ja että terveellisistä ruokailutottumuksista keskusteltu. Ja ryhdin kohdalla luki tyydyttävä. Tyttöni on lihava siis sen takia että minä äitinä lihotan häntä. Joka päivä jotain rasvasta pitsaa tai hampparia ja lihotan ihan vaan sen takia että lihavat lapset etenkin tytöt ovat suloisia. Tytöllä on vain harvoja kavereita. Yleensä tyttö rasvaisen ruoan jälkeen pyytää minua hieromaan,taputelemaan ja puristelemaan hänen mahaa. Ja yleensä saan kyllä puristella ihan joka paikasta missä läskiä vain on. Tytöllä on iso kaksoisleuka ja makkara masu, jalat ja kädetkin aika paksut ovat.
tosi lihavat lapset
lihottaja
3
105
Vastaukset
- hulluhullumpihulluin
MENE HOITOON!
- bua-ha-haa
Ai että "lievä ylipaino"?
»Lapsen painoindeksi on 33.5 eli lapsi on LIHAVA. Painonhallinta on välttämätöntä tulevien terveysongelmien välttämiseksi.»
Lapsen ihannepaino on 37.8 - 56.8 kg.
Sellanen 30 kg pitäis tiputtaa, eli melkein kolmannes pois.
Paljonkos aloittajan oma paino on?
* * * R U O K I T R O L L I P Ä I V Ä S S Ä * * *
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738