Kropassani lienee elektronisen tarkka herätyskellopiiri jolla on näemmä pääsy myös tarkistamaan matkapuhelimestani mihin kellonaikaan herätys on kulloinkin asetettu ja näytetään sitten hämmästyttävän sopivasti ajoitettuja unia että herätys tulee "sopivaan" hetkeen unessa.
Viime yönäkin näytettiin unta että olin työpaikkani ruokalassa (sekin vielä että unissakin pitää näemmä olla työpaikalla :P ) ja tauko alkoi päättyä, työkaverit alkoivat nousta pöydästä, valotkin sammutettiin ja samassa herätyskello alkoi herättämään.
Tällaista on tapahtunut ennenkin että unessa jokin tapahtuma alkaa päättyä ja samassa herätyskello soi vaikka se ei ole vakituisesti joka kerta samaan aikaan soimassa koska olen vuorotyöntekijä, hämmästyttävää!
Hämmästyttävän tarkka sisäinen kello
3
81
Vastaukset
- unikello
Ihan mielenkiintoista. Jos saat selville unesi "tekniikan", patentoi se :-)
Lueskelin netistä nerologian dosentin Markku Partisen artikkelia, jossa sanottiin mm;
- "Ihmisen sisäinen kello toimii koko ajan. Aivoissa sijaitsee keskuskello otsalohkon alaosassa. Suurimalla osalla ihmistä kello on varsin säännöllinen
Normaalioloissa on tyypillistä herätä muutamaa minuuttia ennen herätyskelloa.
Syy tähän on selkeä: asettaessaan herätyskelloon herätysajan ihminen rekisteröi tiedon sisäiseen kelloonsa, joka osaa herättää oikeaan aikaan.- unikello
Jo tuonkin mukaan ihminen voisi kehittää itselleen sekunnintarkan sisäisen mindfullnes-tekniikan (-:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358