Laitoin profiilin CV-netiin. Voiko tai pikemminkin kannattaako siihen kirjoittaa vaikka persoonallisuudesta, kun sitä on hankala todistaa? Esimerkiksi: "Olen monien kanssa hyvin toimeentuleva" tai "Olen niin suuntautunut uraani, että en seuraa uutisia tai muuten maailman menoa oman alani ulkopuolelta."?
Persoonallisuus avoimeen hakemukseen?
2
90
Vastaukset
- Rekrytoija
"Olen monien kanssa hyvin toimeentuleva"
Tuo ei kerro mitään persoonallisuudesta, vaan liirum laarua, joka on lähes kaikissa hakemuksissa.
"Olen niin suuntautunut uraani, että en seuraa uutisia tai muuten maailman menoa oman alani ulkopuolelta."
Tuo taas kertoo siitä, että olet luontaaltasi tosi kapeakatseinen, etkä ole kiinnostunut mistään muusta kuin työstä. Eli rekrytoijan mielestä negatiivista.
Ja noin yleisesti: CV:ssä ei jaaritella mistään "persoonallisista" piirteistä. Se on vain ja ainostaan luettelo kokmuksesta ja osaamisesta.
Hakemukseen voi sitten laittaa vapaamotoisemmin asioita. - liirumlaarum_
"Olen monien kanssa hyvin toimeentuleva"
Tämän voi kyllä todistaa työtodistuksista jos siellä lukee tuosta asiasta ja myös suoraan suosittelijalta.
Tuo jälkimmäinen taas on liian negatiivinen ja osoittaa todellakin sinun olevan liian kapeakatseinen, fakkiutunut liikaa omaan alaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259