Minulla oli vapaapäivä, mutta heräsin jo seitsemän jälkeen vanhasta tottumuksesta. Kävin sitten suihkussa ja keitin teetä ja lämmitin sämpylöitä ja valmistauduin katsomaan Holby Cityn sairaalaa kello yhdeksältä. Katsoin aamu-tv:n loppua ja olin jo valmiina ohjelman alkuun. Mutta juuri kun ohjelman piti alkaa, lähetys katkesi. Millään kanavalla ei näkynyt mitään. joten on loogista olettaa, että vika on kaapeliyhtiössa. S**tanan p*skiaiset!
Jos jokin katkos oli tulossa, siitä pitää ilmoittaa kaikllle asiakkaille kirjeellisesti viikkoa etukäteen, mutta nämä nykymulkut ovat tottuneet ylimieliseen mulkkuiluun. Mutta entäs kun me tavalliset kansalaiset alamme ajaa asiamme. Minä vaadin 1000 euron korvauksen ohjelmista, joita en nähnyt. Maksatteko vai pitääkö ottaa yhteyttä poliisiin?
Mistä v*tusta näitä mulkkuja löytyy yhtiöiden johtajiksi? Ehkä heitä oikein haetaan. Mutta mulkku mikä mulkku...
S**tanan mulkut, DNA
Hyvin_hyllästynyt_mulkk
1
116
Vastaukset
- trollille
Kaapeliverkon huoltotöistä tai vikatilanteista ei tarvitse ilmoittaa kirjeitse, riittää että niistä tiedotetaan esim. yhtiön nettisivuilla! Lisäkdi luulen etteivät maksa sulle, se nyt ainakin on varmaa ettei poliisi tutki sun asiaasi, nauravat sut pellolle!
Lisäksi vika voi olla myös Digitassa koska kaapelioperaattorit nappaa ilmaiskanavien signaalit ilmateitse omilla antenneillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833