Lexus LC coupe

350

Siinä auto joka on erittäin, erittäin kaunis. Oliko nyt genevessä esitelty siis ihan tuotantomalli? Minun käsitykseni mukaan on ja toivottavasti onkin. Liekö RC muotoiltu tarkoituksella kummallisen näköiseksi, koska jotain paljon parempaa oli jo tulossa..

4

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan_noita_unelmia

esitelty ennenkin mutta montako kappaletta suomalaisilla on varaa ostaa. Täällä pitäisi panostaa uuden Ladan maahantuontiin. Se olisi arkirealistinen teko sosialistisessa maassa. Turha täällä on Lexuksista keskustella kun vain muutama ihminen pystyy sellaisen uutena edes hankkimaan, oli se sitten kuinka hyvä tahansa.

• Jyrpä

Kyllä kelpais RC F aivan hyvin, mutta kun hillot ei riitä. Käytettyyn sedaniin on tyytyminen.

• Sekin_ok

jos käytettyyn malliin tyytyy, kaikkihan kuitenkin käytetyillä ajavat, kuka enemmän ja kuka vähemmän käytetyllä. Luotettavuuden ja helppohoitoisuuden saat joka tapauksessa mutta todellista voimaa vain isommissa malleissa.

• pärstäkerroin

Vanhemmat lexut mielestäni mitäänsanomattomia. Linjat kovin tutun näköisiä sillä tavalla, että ilkeämielinen syyttäisi kopioinneista.

Nämä uudet eivät tosiaankaan edes vihjaa olevansa minkään kopioita. Mutta yhtään niistä en itselleni ostaisi. Se on varma. Niin ihmeellistä tekniikkaa niissä ei voi olla, että se kompensoisi muotoilun.

Auton ulkomuoto ei ole pääasia autoilussa. Sanoo joku. Samoin ei n..misessakaan ole naama. Mutta silti on niin, että jollakin naamalla saa käytännössä unohtaa n..miset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe