Minulla epäillään välilihan alueella valkojäkälää, haavaumia, kutinaa ja kirvelyä löytyy. Lääkäri käski rasvata novalanin perusrasvalla nyt alkuun, koska iho on sieltä kuivan näköinen ja häpyhuulista myös. Vielä hän ei kortisonivoidetta määrännyt, vaan käski seurata tilannetta.
Kuinka te olette tuota hoitaneet ja kaikki mahdolliset vinkit ovat tervetulleita. Välistä on todella tuskallista, kun kirvelee ja yöllä kutittaa mahdottoman paljon. Tuntuu, että pelkkä perusrasvaus ei riitä yksistään. Voiko tästä sairaudesta koskaan parantua.
Valkojäkälän hoito
1712
3
1628
Vastaukset
Minulle on gynekologi määrännyt Bemetson-K nimistä voidetta ,jota käytän 2-3kk välein aina 2 viikkoa yhtäjaksoisesti. Muulloin käytän muita perusvoiteita. Pysyy kutiamatta pitkiäkin aikoja,hyvä hygienia on tärkeää.
- Anonyymi
Tacrolimusin voide 0,1 auttaa,sitä saa vain reseptillä
- Anonyymi
Ei voi..eikä siihen auta mikään novalani.Kunpa olisin saanut kunnon voiteet heti alussa niin tilanteeni olisi parempi..nyt 11 vuotta jälkikäteen ajattelen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632594
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096