Helsingin valintakoekirjojen tilaaminen

tsenniferi

Heips! Tilasin juuri itselleni Unigrafian verkkokaupasta materiaalit Helsingin oikeustieteellisen valintakoetta varten. Aikooko moni muu tilata/onko jo tilannut materiaalit postissa, vai suositteko ennemmin kirjojen ostamista paikan päältä kun ne tulevat myyntiin 6.4? Itse olisin mieluummin hakenut ne ennemmin kuin tilannut, mutta kaukana Helsingistä asuvana se olisi käynyt todella hankalaksi. Nyt vähän pelottaa, että tulevatkohan kirjat perille ajoissa, vaikka postipaketin luvattiin saapuvan 1-3 arkipäivässä. Onko kellään kokemusta edellisvuosilta kirjojen tilaamisesta ja niiden toimitusnopeudesta? :)

8

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kustipolkeepi

Viime vuonna sain kirjat päivän julkaisupäivän jälkeen. Eli jos olisi mennyt Unigrafialle jonottamaan, olisi saanut yhden päivän enemmän lukuaikaa. Tosin jos tulee kauempaa hakemaan, niin kyllähän pitkä juna/bussi /automatkakin stressaa eikä välttämättä pysty kuitenkaan lukemaan heti julkaisupäivänä. Jos itse olisin vielä hakemassa, niin tilaisin kirjat postilla tänne 500km päähän.

• Livia1

Onko tämä tilattava/noudettava pääsykoepaketti ainut mahdollisuus saada luettava aineisto?

• E234hjfi

Mitä tarkoitat? Että onko kirjoja kirjastoissa? Tuskin on ainakaan heti ilmestymisestä. Vai että saako sähköisenä versiona? Ei ainakaan virallisesti, jokuhan saattaa kirjat skannata tosin.

• tietämätön2016

Osaako joku kertoa millaiset jonot tuolla paikan päälläyleensä on? tai montako ihmistä saa kirjat ekana päivänä? Onko esim illalla enää mahdollista saada pääsykoe materiaaleja?

• eihuolta

Kirjat eivät lopu kesken eikä tarvitse jonottaa kauan. Kaikki paikalle tulevat saavat kirjansa. Niitä saa seuraavanakin päivänä. Ja viikon päästäkin.

Ei silti kannata tulla kovin myöhään illalla, henkilökunnan työpäivä voi olla päättynyt ja ovetkin suljettu.

Itse hain muutama vuosi sitten kirjat paikan päältä enkä muista jonottaneeni.

• jonoariittää

Olen ollut jonottamassa kaksi edellistä vuotta kirjoja. Aamupäivästä jono on pitkä, ja jonottaa voi joutua tunninkin. Kirjoja kuitenkin riittää ihan jokaiselle.

• yksipveikaada

Hain edellisenä vuonna seuraavana päivänä. EI ollut jonoa.

• blublublub

Joo. Se jono on vain silloin ensimmäisenä päivänä aamupäivällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1791
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1571
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1529
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      99
      1465
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1397
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1239
    7. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      20
      1177
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      275
      1158
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1041
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1015
    Aihe