Onko Karviassa jotain että katsotaan ajaako autot ylinopeutta? Yhdellä tiellä näin kaksi poikaa sinisissä vatteissa.
Karviassa tarkastus?
11
95
Vastaukset
Sais ennemmin kattoa kuinka moni ajaa viikolla kännis, sen verta moni sankari istuu töiden jälkeen kaljaa kittaamassa ja sit rehdisti ajaen kotiin.
- ja-hahahaahah
Olet oikeassa. Saisivat myös puhalluttaa siellä työpaikallakin osaa porukasta...
- jxjx123
ja-hahahaahah kirjoitti:
Olet oikeassa. Saisivat myös puhalluttaa siellä työpaikallakin osaa porukasta...
vielä parempi kun puhalluttais aamuliikenteen
- jotakinhakusessa
kantin koulun läheisyydessä kuulemma joku aika sitte virkavaltaa?
Yleesä siinä kohdin tutkaamassa. Aikas moni ajaa ylinopeutta siinä 50kmh alueella, tietävät sen ja ovat valmiina sakottamassa.
- elmeripelmeri
Toinen hyvä paikka on Sarvelan suuntaan Koivulan mäen alla :D harvemmin tulee ajettua 60km/h siihen.
- sakkorysä
Ja Sarvelan kaupan kohdalla. 60 km/h sekä 40 km/h.
- herraxxxx
Se mitä minä näin oli Haarlundinkadun tiellä.
- 663w7327236
mitäs siellä sitten syynättiin??
- eitietoa
En tiedä.
- torrakatpois
en tie mut kuulin et olis tehty asetakavarikko jossain päin, pitääkö paikkaansa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164