Vaasa 51 v bi.menossa illal Uimahallin taakse klo 22-23 Olisko ketään.odotan siellä..Hopee skoda.en feikki.
Imut/ Runkut
Imut
14
130
Vastaukset
- kydj
Joko paikalla?
- dirtyboe
lähde tulemaan nurmoon ;)
- 19v
Missä sielä;)? Huomenna keskiviikkona voisin tulla klo 23:30
- dirtyboe
ai nurmoon? :)
- 19v
Niin;)
- dirtyboe
missä olet :)?
- dirtyboe
minä odotam ;)
Tänään tulossa klo 21 maissa
Siis uimahallin taakse , Vaasa
- 20v
Millaista haet?
- dirtyboe
missä menee porukka? halukasta nurmoon ottamaan poskeen?
- dirtyboe
tulkaa nyt joku hoitelemaan :) imen kyllä takaisin!
Tänään silverian muuntakoppi klo 21
- runkut
Tuu uimahallin taakse Klo 22.30 parkkikselle 0503439346
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826