Olen ampunut muutaman vuoden kilpaa ilmapistoolilla ja huomasin mielenkiinnon alkaneen herätä myös tähän ruutipuoleen, varsinkin kun moni kilpakumppani jatkaa kisakautta kesälläkin.
Hieman hämmennystä on herättänyt luokat: urheilupistooli ja vakiopistooli.
Ovatko näiden luokkien aseet käytännössä samat, eli molempiin luokkiin voisi mennä samalla aseella?
Tätä kyselin radalla, mutta kukaan ei osannut tähän vastata..
Aseista olen kysellyt ja vastauksena olen saanut: Pardini, Morini, FWB.. Mitkä ovat varmasti kelpo pyssyjä, mutta hinnakkaita varsinkin uutena.
En ole hirveästi löytänyt kilpa-aseita käytettynä netistä ja näyttääkin siltä, että aseet menevät puskaradion kautta eteenpäin.
Onko mahdollista löytää järkevää ja hyvää käytettyä kilpa-asetta noin 800 euron budjetilla?
Käypänen urheilupistooli kisoihin?
6
422
Vastaukset
- pistolero
On mahdollista löytää kilpa-asetta halvalla. Kelpo neuvostovalmisteinen Margolin uutena parin satasen pintaan. Käytettyjä Pardineja, Morineja ynnä muita liikkeestä priimakuntoisia 700 eurosta tonniin asti.
Urheilupistooli on naisten ja junnujen laji. Vakiopistooli on määrityksiltään sama kuin urheilupistooli.- Sepeteus6653
Höpöhöpö.
Naisten urheilupistooli on sama kuin miesten 25m pistooli.
Vakiopistooli on täysin eri laji
- ammuskelija
Käytettyjä aseita löytyy. Katso vaikka http://www.lahdeniemi.fi/Sivut/kayt-pist.htm
Itse aloittaisin .22 sillä se on halpa ampua, joten raha ei ratkaise harjoittelua ja laukausmääriä.
Lajikuvaukset selviävät vaikka täältä http://www.netikka.net/ssa/plajit2.php#URHEILU
Asioista kannattaa kysellä seurasi ampumavastaavilta. - Ampuja1111
Kysele paikallisesta ampumaurheiluseurasta (SAL.n Jäsenseuralta)tai Suomen Ampumaurheiluliitolta.
Niistä saat vastaukset.- joijojlk
Seuroilla on tunnetusti hyviä käytettyjä myynnissä. Samoin liitolla. Tosi hyvä vinkki.
- vm-54
Aseliike Rantanen Humppila
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69931
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255920Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o14871- 34846