Hirveän huonoa on tuo kohtelu ihmisille,paskaa työporukkaa se on läpeensä.
Vaimoni on hyvin sairas verikokeista piti paska attendolle maksaa 135 euroa tänään kun kävi verikokeissa.
Kolesteroleja ei saa tietää vain pahan kolesterolin,on kuulema atendon paska lafkalla sääntö ettei saa kertoa ,aivan paska lafka ,sylkäistä tekee mieli noihin kasvoihin kun kävelevät vastaan.
On kerättävä kansalais keräys adressi ja heittevä mäelle tuo paska attendo ,ovat saaneet sopimuksen 20 milj euroa per vuosi vuoteen 2018 saakka.
Huijareita ne on VEROPAKOLAISIA ,ne eivät maksa veroja suomeen se on paska firma ja laskun ojentivat 135 euroa.
Ketä hulluja on päättäjinä ,purkakaa sopimus heti,attendo ei hoida sairaseläkkeellä olevia ihmisiä.
Veropakolainen attendo pitää saada pois
6
160
Vastaukset
- prööööööt
On se paska
Tähän asti ainakin meillä verikokeet ja muut tutkimukset ovat kuuluneet ilmaiseen (?) terveyspalveluun. Ainoastaan lääkärikäynnissä on omavastuu.
Koko viestisi sisällön peusteella uskon, ettet ole avannut edes Tohmajärven terveyskeskuksen ovea.Niin, kaukana se on todellisuudesta.
- attendokuningas
Siitä olen yhtä mieltä, että k.o henkilö todellakin tarvitsee terveyspalveluita - tämä tauti ei tosin näy verikokeissa.
- Vainomissa
Omistajana IK investment, Suomen ja Ruotsin Attendo on olleet lukuisissa veroskandaaleissa, kun kierrättävät voitot veroparatiisien kautta. Yksityistäminen on tehokasta ja laskee hintoja, lol.
- vihanevihannes
Onkohan niillä sijoituksia siellä Panamassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707