Kapakan baaritiskiltä se iskeminen parhaiten onnistuu, siellä on samanhenkiset ihmiset. Tanssimaan tulleet tanssivat, niitä on vähän vaikea iskeä. Jotku piilottavat vihkisormuksensa mutta sanon kokemuksesta että se kannattaa ehdottomasti pitää sormessa jos hakee yhden illan seuraa. Vastaavat rouvasihmiset tietää että saa mitä haluaa eikä tule jälkipuheita kummaltakaan puolelta. Pieni rietas parransänki kerää tietynlaisia naisia, eikä missään nimessä niitä kilteimpiä naisia!
Tietty jos etsii elämänkumppania menee sinne tanssipuolelle. Siellä pitää osata sitten vakiotanssit hyvin, naistenhaku on hyvä paikka näyttää. Hitaalla biisillä pitää osata hiplata oikealla tavalla niskasta ja korvan takaa, voi vaikka lipaista kielellä korvasta, varmaan toimii! Eikä mitään rivoja ehdotuksia, pyytää vaan seuraavana lauantaina uudestaan tansseihin, sen jälkeen vaikka kesäteatteriin. Kyllä se siitä alkaa kypsymään!
Baaritiski
baarihengailija
1
129
Vastaukset
- vain_elämää_tää
Olen samaa mieltä, vaikka tanssin mielellään niin baaritiskiltä on saanut niitä naisia joita kiinnostaa muu kuin tanssi. Ja olen saanut huomata että kihlasormus vetää naisia puoleensa ja varsinkin ne naiset jotka haluaa seksiä ilman sitoumuksia tai muuta sählinkiä ja varatut käyvät hanakammin kiinni. Totuus on että vieras liha himottaa molempia osapuolia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106