Olen aiemminkin tästä kirjoittannut...jonnekin ja johonkin...kirjoitan taas. Onko muut huomanneet samaa "kiusantekoa" järjestelmän ylläpitäjältä mitä minä? Eli jos käyn klikkaan vaikka sataa profiilia....ehkä yksi tai kaksi käy vastavierailulla...jokainen "alan" mies ja nainen tietää että ei se näin mene....kyllä useampi vastavierailee jos kaikki ok. Syynä varmaan täällä suunsoittoni joistain vääryyksistä. Eli pari kertaa profiilini laitettu jäähylle kun siellä s-posti osoite. No...sehän auttaa ehkä ylittään sen viidelle viestin vrkssa ( ja ei tartte maksaa). Tästä annoin ehkä vähän pari rivoa sanaa sisältävää palautetta...nyt siis saan tyhjää pyytämättä. Eli joko vierailujani toisen profiilissa ei näytetä...tai toisen vierailua minun profiilissa. Sen verran pro kyllä olen täällä et tiedän et noin 80 prosenttisesti käydään vastavierailulla...minulla se nyt 2-3 prossaa...jes..kele! Eli maksamaan pitäisi alkaa...muuten säilyy hiljaisuus. Mitäköhän kuluttaja-asiamies tällaiseen pakko myyntiin sanoisi?? Onko maksamattomilla samoja kokemuksia?
Suomi 24 treffit
1
169
Vastaukset
- JonkunHalvemman
Eti joku halvempi palvelu?:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907