Suomi 24 treffit

Olen aiemminkin tästä kirjoittannut...jonnekin ja johonkin...kirjoitan taas. Onko muut huomanneet samaa "kiusantekoa" järjestelmän ylläpitäjältä mitä minä? Eli jos käyn klikkaan vaikka sataa profiilia....ehkä yksi tai kaksi käy vastavierailulla...jokainen "alan" mies ja nainen tietää että ei se näin mene....kyllä useampi vastavierailee jos kaikki ok. Syynä varmaan täällä suunsoittoni joistain vääryyksistä. Eli pari kertaa profiilini laitettu jäähylle kun siellä s-posti osoite. No...sehän auttaa ehkä ylittään sen viidelle viestin vrkssa ( ja ei tartte maksaa). Tästä annoin ehkä vähän pari rivoa sanaa sisältävää palautetta...nyt siis saan tyhjää pyytämättä. Eli joko vierailujani toisen profiilissa ei näytetä...tai toisen vierailua minun profiilissa. Sen verran pro kyllä olen täällä et tiedän et noin 80 prosenttisesti käydään vastavierailulla...minulla se nyt 2-3 prossaa...jes..kele! Eli maksamaan pitäisi alkaa...muuten säilyy hiljaisuus. Mitäköhän kuluttaja-asiamies tällaiseen pakko myyntiin sanoisi?? Onko maksamattomilla samoja kokemuksia?

1

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JonkunHalvemman

Eti joku halvempi palvelu?:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1577
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1460
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      104
      1199
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      907
    Aihe