"Hipsteri" ihmisten aggreessiviset koirat

röbinhuud

Olen pannut merkillä, että näillä yhteiskunnan edelläkävijöillä on hyvinkin aggressiivisen ja itsekkään oloisia koiria. Ilmeisesti näille cappuccinon, kasvisruuan ja taiteen ystäville ei koirat sitten sovellu laisinkaan vaikka käsittääkseni ovatkin rauhaa ja hyviä tapoja arvostavia kansalaisia. Ovatkohan sittenkin liian herkkä sieluisia runoilijoita hallitsemaan arjen tositilanteita kun elävät omassa turvallisessa kuplassaan? Ei siis millään pahalla, koska en halua yleistää:)

5

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tupsteri

No kyllähän just aika rankasti yleistät jos väität että hipstereillä on aggressiivisia koiria. En minä ainakaan ole tuollaista edes havainnut.

• röpsteri

En minäkään. Taidat yrittää nyt trollailla. Itse olen hipsteri ja hipsteri kavereillani on ihan normaaleja kivoja koiria kyllä.

• huomaittaisin

että et voi olla hipsteri sillä OIKEAT hipsterit eivät enää käytä sitä nimitystä itsestään. Itse olen oikea, mutta en voi paljastaa mikä olen sillä muuten en olisi se. Ymmärrätkös? Ja minunkaan tuttavapiirissäni ei ole aggressiivisia koiria.

• TshetsenianRepijä

Aggreja koiria on syrjäkylillä elelevillä, rumilla pariskunnilla, jolla on alhainen sosio-ekonominen asema ja homeinen pakettitalo. Ikää usein 40-60 vuotta ja ainut itsetunnon lähde julmasti haukkuvat koirat verkkohäkissä. Harvinaista rotua tai muuten ylivoimaisempia puruvoimaltaan kuin muiden koirat.

• röbinhuud

No, ehkä sitä tuli yleistettyä nyt liikaakiin. Oli varmaan paha päivä kun kaffilassa yksi mikä lie tällainen tollo pelästytti minut ison rähisevän koiransa kanssa nurkan takaa jonka johdosta kaatui juomat reisille perkule. Eikä edes pyytänyt anteeksi tai tarjonnut uutta juomaa tilalle. Voi helevata! Nyt olen kuitenkin jo rauhoittanut.
      Tshetsenian repijä on varmasti enemmän kuin oikeassa tässä asiassa luulen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2288
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2033
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1485
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1424
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1361
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      904
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      863
    Aihe