Mitä mieltä Wickholmin levystä Kaikki muuttuu? Minun mielestäni levy on laatutyötä, kappaleet sopivat hienosti Wickholmin tulkittavaksi (ne jotka eivät ole hänen omaa käsialaansa). Hieman tasapaksu ja yllätyksetön levy kyllä on. Olisin odottanut sillä olevan hieman rankempaakin musisointia, revittelyä.
Lisää Wickholm-jutustelua:
http://www.janiwickholm.net/
levy-
Gallup.
3
509
Vastaukset
- hyvä on
on ihan kuuneltavaa
- ruusutyttö
otsikossa tuli jo esille. se videokin on todella hyvin tehty.jani osaa asiansa.ja koko kokoonpano on taitavaa..
- valitettavasti levyn omistava
Tosiaankin tuli toi levy ostettua ja vaivoin jaksoin sen loppuunasti kuunnella. Lopussa kuuluva lampaiden määkiminen kruunasi kaiken. Todella repesin. Ei vois musiikki todellakaan olla tylsempää. Levy makoilee nyt levypinon alimmaisena, unohdettuna...niinkuin tällämenolla levyn tekijäkin. Olen pettynyt!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358