anoppi haukkui kaikki

miniä

anoppi kävi joulun jälkeen kylässä,olimme lähdössä ulkoilemaan,kun soitti. tulivat puolentunnin päästä soitosta.
minulla ei ollut mitään tarjottavaa kahvin kanssa,ja myös ilmoitin että anteeksi keitän kyllä kahvit muttei ole mitään pullaa tai keksiä tarjota.sitten katsoimme videota ja kuvia jouluaatosta, anoppi totes että siellä sitä vaan mässätään ja herkutellaan,ivalliseen äänen sanoi sen ja viittasi ilmeisesti kun ei heille ollut tarjota mitään. otin itseeni.
vanhempieni lemmikki kuoli ja anoppi totes uutisen kuultuaan että mitä sitä eläinlääkäriin rahoja tuhlata,kirveellä sen ois ittekkin hoitanut, turhaa tunteilua lisäsi vielä kun yrition sanoa että ei nyt rakasta lemmikkiä niin hoideta.
haukkui vielä rakasta sukulaista joka oli kuvassa että on se lihonut hirveesti, entäs sitten vaikka olisi,pitääkö noin sanoa, sitten sanoi viä että mössätään vaan kaikkee ja sit lihotaan, se oli tarkoitettu mulle koska olen hiukan lihava.
olin ihan maassa sen vierailun jälkeen. sanoin sen miehellenikin. joka ei oikeestaan sanonut mitään.

7

2753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liinukka

Tee pakastimeen varalle pieni "anoppi-setti", jonka tarjoat, kun arvon rouva saapuu kylään. Laita settiin kaikkein rasvaisimmat tarjottavat, mitä ikinä saattaa olla. Käytä apuna kaloritaulukkoa ja reseptikirjaa. Käytä settiä vain anoppiisi. Täytyy kyllä todeta, että sinulla on pikkusieluinen anoppi tosiaan.

• miniä

hei toi pitää toteuttaa..hyvä ideä,ryhdyn heti leipomaan.

• Koralli

Olen sitä mieltä että älä varaudu anoppi-setteihin, koska jollet omasta mielestäsi ole millään tavoin käyttäytynyt häntä kohtaan väärin, ei ole syytä ruveta mielistelemään, siitä voi syntyä vain isompaan sotkuun johtava ketjureaktio.
      Jos olet(te) kutsuneet heidät, tai he ilmoittavat ajoissa tulostaan, varaudu tarjottavaan. Mielellään sellaseen monipuoliseen, että on esim jotain itsetehtyä, vähärasvaista ja sitten rasvaisempaa, kaupasta ostettua jne. Näin anoppisi ei saa sellaista "otetta" lainkaan, että pääsisi marmattamaan kuinka rasvaista tarjottavaa sinulla aina on.
      Totuushan on se että miehesi pitäisi asia hoitaa, jos sinulla on ongelma hänen äidinsä kanssa, on se hänenkin ongelmansa.
      Pahin virhe on olla puuttumatta, miehesi pitäisi puollustaa sinua, sanoa äidilleen että nyt loukkaat, ole hiljaa jollet osaa olla loukkaamatta jne. kuitenkin niin, että anoppi tuntee olevansa rakastettu ja plaa plaa.
      Ja tietenkin kerrot jos sitä kysytään, mitkä ovat niitä loukkaavia asioita, joita et välitä kuunnella.
      Mitä anoppeihin tulee, sieltä voi löytyä syitä jos jonkin moisia, näihin käyttäytymishäiriöihin. Mutta itse voin sanoa että jollei mieheni olisi puollustanut minua missään vaiheessa, tuskin olisimme enää väleissä lainkaan.
      Muistan kun mieheni ensimmäisen kerran sanoi että nyt äiti menet liian pitkälle että lopeta heti. Anoppi rupesi ääneen kertomaan kuinka hänen poikansa on muuttunut tavattuaan minut, tietenkin huonompaan suuntaan. Mutta loppujen lopuksi anoppi muuttui parempaan suuntaan, ja tänä päivänä tulemme juttuun erinomaisesti.

• anoppisi

Kulkemaan omat eväät ja kirves mukanaan käsilaukussaan! Mässäilet sitten anoppisi nähden herkkuja niin että suupielistä pursuaa kräämit ja vittuilet olevasi lihotuskuurilla ettei pääse riisitauti yllättään. Jos sinua ärsytetään, ärsytä takasin, äläkä vaivu synkkyyteen suotta!

• sipi

Anoppisi on tahditon ja tahallaan toista loukkaava. Hän ei huomaa omaa tahdittomuuttaan, tai luulee ehkä olevansa jotenkin hauska? Miten monta surua sellaiset omasta mielestään oikeassa olevat totuudenpuhujat aiheuttavatkaan! Vika ei ole sinussa, jätä hänet omaan arvoonsa. Jos joku käyttäytyy huonosti, se ei ole sinun vikasi. Jos näytät loukkaantumisesi, hän nauttii voitostaan ja jatkaa kiusaamistasi. Huumori on varmaan paras ase tässä tapauksessa. Liioittele oikein hänen sanomisiaan, pane vaaan paremmaksi röyhkeät ehdotuksensa ja kauhistele kuorossa hänen kanssaan. Hänhän vain yrittää saada satuttaa sinua koska on kateellinen sinulle, paljastaen samalla oman ilkeän luonteensa.

• Marilyn

täti kärsii vakavasta mielenterveys ongelmasta, vittuilu vielä menee kun antaa samalla mitalla takasin, mutta jos joku kurppa rupeaa puhumaan mulle rakkaasta lemmikistä (tai ihmisest) tohon sävyyn, ni varmasti lopettaisin sen tuskat ja vetäisin tätin kaulan sillä kirveellä poikki.

• ... pitkän litanian haukkuja?

Itelläni olis kyllä palanu käämit, ja olisin sanonut suorat sanat mokomalle valittajakääkälle!

Kenenkään ei tarvitse omassa kodissaan kuunnella moista vittuilua.

Minusta ongelma ei ole sinun ja miehesi yhteinen, vaan ainoastaan sinun ja anoppisi välinen. Jos hän kerran on vittuillut vain sinulle...

Kun tuo akka tulee seuraavan kerran kylään, lähde kyläilyn mittaiselle kävelylle. Kyllä eukko tajuaa aika nopiaa, mistä on kyse...

Ja muista, sinulla ei ole mitään anteeksipyydettävää, koska et ole tehnyt mitään väärää (ketään ei voida vaatia tarjoamaan seitsemää sorttia, jos tullaan kylään puolen tunnin varoitusajalla...). Pistä siis akka polvilleen tai potkaise pois elämästäsi mokoma paskiainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5360
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1607
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      232
      1564
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      310
      1116
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe